You haven't verified your email address yet

Pink Floyd - The Wall - 24k Gold Plated Record LP

Lot reference 13824693
Pink Floyd - The Wall -  24k Gold Plated Record LP

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in:

Current bid $177
Next minimum bid $189
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $20.14
$
$

No bids placed.

$177 Bidder 8755
08-12-2017 20:51:45
$142 Bidder 8755
07-12-2017 01:49:01
$130 Bidder 2873
05-12-2017 22:31:31
$118 Bidder 2873
05-12-2017 22:17:09
$106 Bidder 2873
05-12-2017 22:16:32
$35 Bidder 6595
04-12-2017 18:05:20
$29 Bidder 9302
02-12-2017 19:11:11

Especially made for the collector

Media Source: Fan Award, Limited edition, LP Album
Condition: Mint

Here is a 16" by 20" professionally framed, wood with unbreakable plastic frame, Pink Floyd 24k Gold plated, Record titled "The Wall" along with a printed Plaque . . Great record with cartwheel effect -

This record is not RIAA - made for the fan replica (decorative)

Nl DiamondPlanet  pro top

Feedback score: 100%
Reviews given: 190
Member since: August 8, 2015
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto bene, grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    FAB51 August 7, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ich warte jetzt seit ca. 2 Wochen auf die Zusendung des Paketes. Es wurde bis heute noch nicht an die Firma DHL weitergeleitet. Wie lange dauert es noch bis der Versand erfolgt ist?
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c7b0a56 July 23, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Please use the message centre for this case.

    Here below the right tracking way
    https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL106871473696691183&lc=nl-NL
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Via DiamondPlanet / Kunstkado heb ik HET perfecte kado gekregen voor een vriendin van mij, de grootste Princefan in NL: een mooi ingelijste gouden plaat van het feestnummer 1999! Blij mee!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Nic1965 June 28, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nog even wachten op het pakket, snel contact gehad met de verkoper. Positief dus.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Verheeken June 25, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hi Pattrick, ik ga je bericht beantwoorden nu. Kun je feedback aanpassen want soms kan het gebeuren dat er een fout door de koerier wordt gemaakt. Ik ga morgen voor zekerheid dhl bellen om dit meteen op te lossen. Groetjes maurice
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Er waren wat problemen maar ze hebben het prima opgelost. Ondertussen 2 Gouden platen binnen gekregen en zijn echt perfect van kwaliteit. Goeie om mee in zee te gaan, want ze lossen alles voor je op.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-02e9a74 June 14, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hi Tinus,

    Gaat goedkomen zoals we in de berichtenservice gemeld hebben

    Gr mau
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ik heb mijn kavel vnvan 19 mei met betelnummer 10104455 nog stees niet ontvangen
    View translation Automatically translated. Turn off

    knepperik June 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Heb nog steeds niets binnen gehad
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-02e9a74 June 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ik heb hem in goede staat ontvangen.
    Mijn dank hiervoor.
    View translation Automatically translated. Turn off

    dunckun3010 May 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    oggetti rispondenti. venditore serio
    View translation Automatically translated. Turn off

    carlobudetta May 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    i cannot tracking the shipment by DHL Netherlands | CY916790924DE
    View translation Automatically translated. Turn off

    Oruam53 April 24, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    please send me an email or through message centre on catawiki.
    tracking on dhl.com is working fine.
    Warm regards mau
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    8-4 betaald 19-4 ontvangen 11 dagen onderweg in Nederland Dit vind ik vrij lang
    Verkoper via mail benadert, geen reactie
    View translation Automatically translated. Turn off

    louisvanhal April 21, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beste Louis,

    Dankjewel voor de feedback.
    Echter we hebben geen mail ontvangen via de berichtenservice.
    Ben benieuwd namelijk waar we kunnen verbeteren.

    Groetjes mau
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Was netjes en goed verpakt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    abrosens April 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    noch ist nix angekommen
    View translation Automatically translated. Turn off

    oliverkloth April 12, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hi Oliver, you have received the package, hopefully it is okay after all. DHL had a delay never happened before. But you recived a nice extra. Warm regards Mau
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super schöne Steine
    View translation Automatically translated. Turn off

    omaregi April 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I bought a present for my son’s birthday as I told the seller, but 18 days after payment, it has not arrived yet. I use to buy art in Catawiki and this Seller professionalism is below the average
    View translation Automatically translated. Turn off

    eduardo00 March 29, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Sir/Madam, This is not true, we had a nice chat and you understood what I told you. Also for buying birthday presents it is not really handy you buy something from a dutch seller with shipment to your countrie. But anyway lets solve this nicely. Please contact me in a honoust way. Kind regards Maurice
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Er staat dat normaal binnen drie dagen geleleverd word! Ik Ben Niet Verwittigd dat het langer Weg Zou Blijven. Niemand heeft ook maar gereageerd op Mijn Mails Aan Klantendienst en dergelijke! Moest He
    View translation Automatically translated. Turn off

    Nikske56 March 21, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    très bien protégé comme indiqué,merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    raphael35 March 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    En attente de réception du complément de la commande. Qui visiblement est déjà livré mais auquel j'aurai accès après-demain.
    Bonne journée
    View translation Automatically translated. Turn off

    Mametor January 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    After having received feedback, the seller has corrected everything.
    View translation Automatically translated. Turn off

    HEV December 30, 2017

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beste heer van Elp,

    Hopelijk kunt u de feedback naar neutraal of zelfs positief zetten want we hebben iets meer dan de helft van de verzendkosten naar u overgemaakt.
    Ik heb u hier ook een mail met bijlage over gestuurd

    Laten we het jaar mooi allebei afsluiten
    U heeft een screenshot van de betalin gehad.

    Excuses en een zeer voorspoedig 2018.
    .

    Groet,

    Mau
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Grazie!!!super professionale!!!grazie per omaggio!!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    marcominellli December 27, 2017

  • In contacting the seller several times. Paid on Nov. 4th says waited 23 to ship and have never received. He says he is a PRO Seller, Don't trust what he says!
    Catawiki has cancelled the sale.

    alantaylor December 12, 2017

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Sir,There has been no deal at all, because you did not want to complete the deal and got your monye vback from Catawiki. I am not a party of this deal so please remove feedback. Lets solve this in a nice way for all parties as I emailed before and lets keep the emails nice and fair to each other.Have a nice day and hopefully a good fair feedback.Bythe way you bought 2 times almost same lot, are you sure you have this case right see your canccelation for this almost same lot nr 13114689?Also I have given a very nice solution in favour of you so please adjust and respons and lets have a nice christmas. Kind regards Maurice
    View translation Automatically translated. Turn off
  • All as described

    usakovss December 12, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ho acquistato nei primi giorni di novembre e ad oggi 4 dicembre la spedizione non è ancora arrivata!
    View translation Automatically translated. Turn off

    roemal December 4, 2017

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear sir, we send 2 shipment to your adress with 2 trackingnumbers, with a nice extra. Please email me to get more info regards diamondplanet
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Uiteindelijk wel binnengekomen, maar met wel erg veel vertraging. Positief vanwege compensatie.
    View translation Automatically translated. Turn off

    MennoSiljee November 29, 2017

  • Arrived quickly, very pretty, a few pendants had loose stones that fell out, would make nice gifts.

    nasturtium November 28, 2017

View all 190 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $20.14
Austria $20.14
Belgium $55.69
Canada $20.14
Denmark $20.14
France $55.69
Germany $20.14
Ireland $20.14
Italy $55.69
Luxembourg $20.14
Netherlands $47.34
Norway $20.14
Poland $20.14
Portugal $20.14
Spain $20.14
Sweden $20.14
Switzerland $22.51
United Kingdom $20.14
Rest of Europe $55.69
Anywhere else $58.06

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in

Never miss another special object!

Catawiki auctions off 30,000 special objects every week. Leave your email address, and we will send you free updates on our special objects and great discounts.

No, I'm not interested in special objects or discounts