You haven't verified your email address yet

Massimo Iosa Ghini for Moroso - Big Mama Armchair

Lot reference 14218125
Massimo Iosa Ghini for Moroso - Big Mama Armchair

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

1992, Italy

Stunning armchair by Moroso, designed by Massimi Iosa Ghini.

The model dates from 1992; this chair is from 2004 and was always used as a decorative piece in an office.

Which is why it's in mint condition! No tears, damage, etc.

Measurements: 105 x 94 x 81 cm.

Nl Tamara1512  pro

Feedback score: 96.8
Reviews given: 36
Member since: June 3, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Difficile de laisser une appréciation concernant un bien non reçu....pour une première enchère je dois dire que je suis déçu.....
    View translation Automatically translated. Turn off

    Lvir September 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Attente verkoper. Mooie stoelen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    wilslot September 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooie lamp. Bestelling opgehaald in combinatie met een eerdere aankoop. De verkoper had het allemaal al klaar liggen zonder dat ik daar zelf achteraan hoefde.
    View translation Automatically translated. Turn off

    wilslot September 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Heel tevreden met mijn aankoop. Prachtige stoel in heel goede staat. Aanbieder is professioneel en ik zal graag weer bij ze kopen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f1429ac September 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima aanbieder, vriendelijk en coöperatief. Mooi Eames stoeltje, conform de beschrijving en de foto's.
    View translation Automatically translated. Turn off

    robertk July 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Op de ronde delen lelijk gestoffeerd. Gerimpeld. Dat hoort niet! Er zit geen verkleuring maar een vlek van 12 cm boven/rug id bekleding.
    Ik ben teleurgesteld bij het uitpakken. Grote ergernis !
    View translation Automatically translated. Turn off

    artikoos July 10, 2018

  • Zeer tevereden over de verkoper! Een klein probleem met het gekochte stoelzitting, maar perfect afgehandeld.

    user-d584fe7 June 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Werkelijk top incl. de verpakking , dus heel erg positief
    View translation Automatically translated. Turn off

    tonlies39 June 25, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bedankt, voor de feedback! Jammer dat als u tevreden bent voor neutraal kiest! Met vriendelijke groet, Tamara
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Great service and great products. I can definetly recommend this seller.
    View translation Automatically translated. Turn off

    nathannathannathan June 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goede kwaliteit, zoals omschreven. Vlotte communicatie en snelle afhandeling. Dank!
    View translation Automatically translated. Turn off

    oxymoron June 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    pomp nog te leveren
    View translation Automatically translated. Turn off

    frderikmahieur June 6, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nieuwe gasveer besteld, en opgestuurd naar België. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Lamp is met afgebroken voet aangekomen Verkoper reageerde niet op voorstel de aankoop te vervangen of te ruilen.
    Mvg
    View translation Automatically translated. Turn off

    Rickman June 1, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beste Rik, inmiddels hebben we contact gehad. Spijtig dat de lamp beschadigd is aangekomen nadat wij u deze kosteloos (a €25,-) als service u hebben nagestuurd, omdat u ons pand niet kon vinden. Wij begrijpen dat u niet nogmaals onze kant op komt rijden voor een lamp van €35,-. Omdat klanttevredenheid bij ons zeer belangrijk is, zouden wij graag uw bankrekening nummer ontvangen zodat wij het aankoopbedrag aan u kunnen vergoeden. Met vriendelijke groet Arjan & Tamara
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles ging heel netjes.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Peterbutterman May 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vanochtend onze nieuwe aanwinst opgehaald. Inderdaad in zeer goede staat. Punctuele en snelle service, vriendelijke mensen. Hier loopt u weinig risico!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Zee01 May 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The chairs are nice, but sellers have not been entirely honest - turns out to be a small defect (missing protective cap), as a result of which one of the chairs is wobbly. Service left to be desired.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Dirittavia April 4, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    we hebben er alles aan gedaan om de klant tegemoet te komen, we hebben na mail verkeer nog gezocht in ons magazijn maar niets gevonden het kapje zal waarschijnlijk met het vervoeren door henzelf verloren zijn gegaan maar dit wilt de koper niet accepteren. Op foto’s zou het kapje al missen volgens koper maar dit is niet kloppend, als wij onderdelen missen dan zetten we dit altijd de advertentie erbij, juist om dit soort zaken te voorkomen. We vinden het erg jammer voor de koper maar kunnen verder niets meer voor hen betekenen. We hebben de koper verwezen naar Cappellini website zodat zij nieuwe konden bestellen en de stoel weer compleet zou zijn.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Pas de flexibilité pour récupération de la marchandise.
    Envoi refusé.

    Berty57 February 26, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Geachte.

    Maandag 29-01-18 is afgesproken dat ik de lamp ga ophalen
    Ik zal u op de hoogte houden als ik de lamp in mijn bezit heb
    Groet,
    John van Marion
    View translation Automatically translated. Turn off

    JohnvanMarion1 January 26, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Extremely smooth and good communication with the seller who suported a lot for shipping arrangement. The chair is great and exactly as described. 100 % satisfied !!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jucambo January 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Een echt hele mooie stoel, ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Tdej January 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Pas de problèmes transaction de bonne qualité mais l'emballage était un peu juste
    View translation Automatically translated. Turn off

    King-plem January 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Makkelijk contact en stoel ziet er goed uit.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jol-1983 December 18, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    De communicatie was een beetje moeizaam,maar uiteindelijk is er een product geleverd wat werd beloofd.Zeer goed, bedankt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    ankyenanne November 12, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fauteuil reçu rapidement mais une fermeture de la housse défectueuse pas signalé sur l'annonce.....
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fabiennemiroir October 19, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Na overleg is de stoel bezorgd. Er ontbreekt echter een van de vier pootjes. Na vermelding. bleek dit bij transport in auto te zijn achtergebleven. Wordt nu naar me opgestuurd. Prima service.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Robertusnld October 13, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goede communicatie wat betreft afhalen. Stoel was in goede staat zoals afgebeeld, zeker aan te bevelen
    View translation Automatically translated. Turn off

    GLuesen October 5, 2017

View all 36 reviews

The seller prefers the lot to be picked up

The seller prefers the lot to be picked up from Nijmegen (Netherlands). Shipping is possible by arrangement only. Costs of shipping are at the buyer's expense.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in