You haven't verified your email address yet

Wooden cane with silver knob - dated 1903

Lot reference 14309907
Wooden cane with  silver knob - dated 1903

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $69
Next minimum bid $75
Location: United Kingdom
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $58.15
$
$

No bids placed.

$69 Bidder 0156
17-11-2017 20:36:39
$63 Bidder 6514
17-11-2017 20:36:39
$58 Bidder 0156
17-11-2017 20:35:19
$52 Bidder 6514
17-11-2017 20:09:01
$46 Bidder 4441
17-11-2017 19:28:17
$34 Bidder 0465
17-11-2017 07:02:58
$29 Bidder 1924
16-11-2017 08:27:21

Fair condition due to age

Beautiful gentleman's walking stick with impressive solid silver detail.

Silver stamped and dated 1903.

Height - 91.5cm

Gb samb123  

Feedback score: 52.6
Reviews given: 19
Member since: June 7, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    A éviter absolument, pas de numéro de suivi, pas de réponse aux mails et pas de livraison.
    Simplement de l'escroquerie !!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gerluc May 29, 2018

  • Cannot contact seller and no delivery to date.
    Have I been scammed?

    genghisboot December 24, 2017

    Response by seller
    No you have not been scammed. I have contacted catawiki with regards to the postage for two items and as yet have not had a reply from them. You have paid postage for one item and I have to post two items for this price, which due to the size of the boxes and the packaging is not possible. I have a vast collection of Clarice Cliff that I buy and sell, so I am most certainly not a scammer.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Verkoper reageert niet op meerdere emails. Catawiki heeft de verkoper al betaald
    View translation Automatically translated. Turn off

    binus November 17, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I never received anything I bought from this seller. So for me I just look like a scam
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ivar12345 September 15, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Het kostte heel veel moeite om het stuk verzonden te krijgen. Veel meer betaald voor de verzending dan nodig en het waren geen lithografieen, maar kaarten. Geschil loopt nog....
    View translation Automatically translated. Turn off

    Angeloftheinnocent August 15, 2017

    Response by seller
    Hi this is very unfair you started a dispute straightaway, you said you were more than happy with the prints, now you are not happy because you never read the full description that says. these prints do not come with mounts. Yes they are lithograph prints on card. So basically you have got my prints for nothing and I am out of pocket for the postage. Well I hope you are happy now. Loads of my customers are very happy with their prints. No complaints just yourself, I feel like you have done this before .
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Because of the (too) high shipping costs (20 euro for an envelope) I almost gave the seller a Neutral, but because of the cheap item I'm willing to give the benefit of the doubt; a positive evaluation
    View translation Automatically translated. Turn off

    draijerg August 4, 2017

  • Item not sent (despite seller charging £35 for UK to UK delivery!!) and no response to several emails.
    Previous negative feedback obviously spot on!
    Shameful behaviour.

    RushcroftRoad July 13, 2017

    Response by seller
    Hi. I have been away working for last 10 days so delay on posting this item. It will be packed and posted tomorrow. I am a little disappointed that you made a comment about postage and messages not answered. I replied to your message as soon as I received it and said if you were not happy about the postage, which was clearly stated on my item before and during bidding, then I would be happy if you didn't want it and you replied no that's fine, look forward receiving the lamp. So therefore saying I have not replied to your messages is totally untrue.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Horrible. A dia de hoy, 07/03/2017, aun no se nada, ni del dibujo, ni de la devolucion de dinero que exigi, pues ya no quiero el susodicho dibujo.
    View translation Automatically translated. Turn off

    jogyakarta March 7, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bestelling was betaald maar werd niet verzonden door verkoper.
    Catawiki heeft verschillende emails verzonden naar de verkoper,maar kreeg telkens geen antwoord.
    Dit is geen manier van zaken doen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    robinamy February 27, 2017

  • This seller is simply the worst I've ever encountered ! Bought 4 prints on January 24 .Never received a tracking number. Charged €40 for shipping by boat ! Never received my purchase. Stay away !!!

    admasters February 18, 2017

    Response by seller
    I have recently been going through some quite serious personal issues and postage of certain items has been considerably delayed. Apologies for this. For this particular item I asked a family member to post for me. They posted them without a tracking number through no fault of their own. I have had several emails off this buyer which I did not like the tone of. For example if I didn't agree to his "deal" he would report me. I'm not in a good place at the moment to deal with such people. As for it going by boat where does he get such facts from. It's 2017 do many parcels go by boat anymore. As for the postage surely when he was bidding for the item he was fully aware at all times what the postage was. Kind regards Samantha
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nice and friendly!
    View translation Automatically translated. Turn off

    erikmattie December 25, 2016

View all 19 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $58.15
Austria $46.52
Belgium $46.52
Canada $58.15
Denmark $46.52
France $46.52
Germany $46.52
Ireland $46.52
Italy $46.52
Luxembourg $46.52
Netherlands $46.52
Norway $46.52
Poland $46.52
Portugal $46.52
Spain $46.52
Sweden $46.52
Switzerland $46.52
United Kingdom $34.89
Rest of Europe $46.52
Anywhere else $58.15

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in