You haven't verified your email address yet

Gucci - Blazer

Lot reference 14462581
Gucci - Blazer

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $149
Next minimum bid $161
Location: United Kingdom
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $26.07
$
$

No bids placed.

$149 Bidder 1772
09-12-2017 20:37:55
$138 Bidder 4621
07-12-2017 22:20:15
$121 Bidder 1772
07-12-2017 21:34:21
$107 Bidder 1772
07-12-2017 21:34:09
$94 Bidder 1772
07-12-2017 21:33:57
$83 Bidder 1772
07-12-2017 21:33:46
$77 Bidder 4952
03-12-2017 10:42:13

Black - Wool - Size: IT 54

Brand: Gucci
Colour: Black
Clothing Category: Blazer
Material: Wool
Made in: Italy
Condition: Very good condition, slightly used with small signs of wear
Size: IT 54

Brand Gucci
Material 96% Lana
Size labelled 54
Made in Italy
Clothing category - Blazer / Jacket
Gently used in very good condition
Approx measurements in CM
Front length 84cm
Shoulder width 50cm
Sleeves length 70cm

Please study all pictures for your own impressions?

I ship via Royal Mail, DHL,USP, post-priority service that takes 1 week within European countries and 1-2 weeks to the other countries..

Proof of postage & tracking number always will be provided.

Gb LeoAldo  

Feedback score: 95.5
Reviews given: 45
Member since: January 21, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Leuk doosje Goed verpakt. Zeer tevreden. S.Vink
    View translation Automatically translated. Turn off

    roomburg November 7, 2018

  • Lovely !of of 4 silver/silver plated brooches.. No issues with regards to packaging, post or receiving of items. First class service.

    l-blair171149 October 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    absolument superbe, très bien emballé et reçu très très vite
    View translation Automatically translated. Turn off

    franceclicque October 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    UN SEUL MOT/ SUPERBE
    View translation Automatically translated. Turn off

    franceclicque September 29, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Transação correta.
    View translation Automatically translated. Turn off

    jpaulo01 September 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    colis très bien emballé, produit intact (faïence) et conforme aux photos et description.
    View translation Automatically translated. Turn off

    kinzy September 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    everything is perfect

    thank you
    View translation Automatically translated. Turn off

    blaymert September 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top delivers
    View translation Automatically translated. Turn off

    MarianneDW November 4, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ++++PERFECT++++
    ALLES BESTENS
    GERNE WIEDER
    View translation Automatically translated. Turn off

    zavial October 25, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Gostaria que me envia-se o meu colar que ja paguei a muito tempo caso nao o faça nos próximos dias farei um processo em tribunal ,esta atitude é uma fraude.
    View translation Automatically translated. Turn off

    joseferreriramarques November 7, 2016

    Response by seller
    Dear Maria, sorry to that you haven't got the money back from catawiki,
    As I have explained to you on previews emails item was unavailable for sale before the auctions anded & this was due to theft reason on my house! I have emailed you to contact catawiki for a full refund as I have never received your money!!! catawiki holds the money NOT ME! I have contacted them myself & asked them to refund you as soon as possible!
    I have paid the auction fee for this item in order for catawiki to issue you a full refund!
    I have proof for that any time can be provided to court!
    I am not a fraud seller neither catawiki is!
    I think we are just dealing with fraud buyers!!!
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goed,verzorgd in mooie doos ontvangen.
    Hartelijk dank.
    View translation Automatically translated. Turn off

    fiavischschoonmaker August 21, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Cool!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Juliya July 14, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dirty very dirty!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    biancaflybusters July 8, 2016

    Response by seller
    Wow two negative fedback from you wooow!!
    Sold 1st of March & today 8/07/16 you found it very very dirty!
    If you received the first item very ver dirty why did you buy another item from me 5 weeks later?
    I don't find you very honest buyer at all!
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tot op heden heb ik dit pakje niet ontvangen
    You are lying when you say that a package was here 5 weeks! if your service is as good as you say it is. Why did you not send the package again??
    View translation Automatically translated. Turn off

    biancaflybusters June 26, 2016

    Response by seller
    All my items are sent within 24 hours after receiving payment with track & trace!
    I have one question for you; why did it take you so long to contact me regarding this issue? Tracking number has been given to Catawiki & you! As humans we will have to consider lost/late & damage package could happened but please contact sellers first for the issue & I will be more then happy to help not just you but all my buyers and customers..
    I am very upset to receive your negative feedback without contacting me!! After receiving you negative feedback I tracked your parcel & its been at your local mail office for few weeks as you did not go to collect your order & I haven't been informed from you for this!
    If you missed the delivery It is your responsibility to collect your order Within a certain time period time!
    Two months after sending your order you decide to leave negative feedback with out contacting me:( Very unfair buyer!!
    This did really upset me a lot today:(


    You want me to send you parcel back again to you which I haven't got it yet you must be joking!
    To send it back to you it will cost me money & money do not grow on trees here in UK!!
    Many thanks anyway!

    https://m.royalmail.com/h5/track_item?trackNumber=RN123175419GB&track=true#results

    Here is your parcel just click track my parcel with this number RN123175419GB & will see where has it been!
    Just for records!!


  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Necklace looked very nice, just as I expected. Shipment was fast en damage-proof, thanks!
    View translation Automatically translated. Turn off

    art-deco June 20, 2016

  • Beautiful jacket, thank you very much indeed

    shirl0108 June 15, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Schön der Rock, nur ist er meiner Tochter zu groß. Aber ich habe schon eine andere Frau gefunden, der der Rock passt und gefällt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Lederstrumpf June 13, 2016

  • Nice shoes

    Ollikalha May 30, 2016

  • Very nice. Prompt shipping. Thank you.

    MavenMaiden May 24, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    emballage extra, parfait merci!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Mascot13 April 29, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    In goede orde ontvangen, goed verpakt
    View translation Automatically translated. Turn off

    Inekevan April 17, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    viccio April 16, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    TOP
    View translation Automatically translated. Turn off

    bdkr58 April 11, 2016

  • The cup is completely in accordance to given discription! The packaging is very good. Thank you very much!

    nataliakharchenko April 11, 2016

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooie ketting, prima verzorcht ingepakt.
    Keurig op tijd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Colombres April 8, 2016

View all 45 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $26.07
Austria $18.96
Belgium $18.96
Canada $22.51
Denmark $18.96
France $18.96
Germany $18.96
Ireland $18.96
Italy $18.96
Luxembourg $18.96
Netherlands $18.96
Norway $18.96
Poland $18.96
Portugal $18.96
Spain $18.96
Sweden $18.96
Switzerland $18.96
United Kingdom $7.11
Rest of Europe $18.96
Anywhere else $26.07

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in