You haven't verified your email address yet

Edward East – Men's - Gold Plated - Automatic Watch - Unworn

Lot reference 14683997
Edward East – Men's - Gold Plated - Automatic Watch - Unworn

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $69
Next minimum bid $75
Location: United Kingdom
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $18.55
$
$

No bids placed.

$69 Bidder 6082
17-11-2017 19:47:26
$65 Bidder 1598
17-11-2017 17:18:38
$59 Bidder 6748
17-11-2017 17:04:25
$53 Bidder 1699
17-11-2017 13:15:09
$47 Bidder 7854
17-11-2017 09:19:45
$41 Bidder 1699
17-11-2017 04:49:59
$37 Bidder 1598
17-11-2017 03:27:36

Quartz movement – gold plated stainless steel case – black leather strap – official box

Brand: Edward East
Gender: Men
Period: 2011-present
Movement: Automatic
Case material: Steel
Extras: Full set
Type: Analogue wristwatch

Edward East Of London stainless steel watch - new & mint condition

high quality gentleman's watch inspired by the royal clock maker Edward East (1602-1696). He was watch and clockmaker to King Charles

the features of this watch include

gold plated stainless steel case (excluding the crown) 35 mm wide x 10 mm deep
white dial
black roman numeral markers
black hands
analogue display
Automatic movement
mineral glass
100m water resistant
black genuine leather strap with buckle 240mm long x 20mm wide
Edward East official warranty
Edward East official boxes

This Edward East watch is in perfect condition & unworn. This watch will be safely wrapped and sent to you by registered post – Thank you








Gb Sellerwatch  pro top

Feedback score: 99.8
Reviews given: 2637
Member since: January 31, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fikk tilslaget på en Seiko - 7T92-ULVO herre klokke. Alt gikk "klokke rent" i forsendelsen og mottok den i perfekt stand etter få dager med DHL.
    Meget bra!
    View translation Automatically translated. Turn off

    oyvindhaaland November 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Je suis très déçu car il était indiqué à Deux reprises dans la description que cette monte était RADIO COMMANDÉ, hors elle ne l'est absolument pas. Je la garde car elle manquait à ma collection. Mais j'estimequelesenchèressontmontéestrophaut
    View translation Automatically translated. Turn off

    Taroteur1 November 15, 2018

    Response by seller
    Thanks very much for your feedback. Please accept our sincere apology. We made a genuine mistake in the description text. We said it was radio controlled and this model is not. We are glad that overall you are pleased with the watch and want to keep it. Of course you are welcome to return it if you wish. Thanks
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo correcto y tal cual se recogía en la descripción del vendedor.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sonofla November 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fast and exelent sale. Thank you.
    View translation Automatically translated. Turn off

    hjalni November 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Arrived safely this afternoon.
    Thanks
    View translation Automatically translated. Turn off

    Watchcollector17 November 13, 2018

  • Very quick delivery, watch as expected.

    user-5a73afc November 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Didnt go as i planned, sadly and return it cost me to much
    View translation Automatically translated. Turn off

    Terraphosa November 10, 2018

    Response by seller
    Hi Thanks for your feedback, Its a 2nd hand watch. The watch bracelet was that long when we bought it. We have not cut any links from the bracelet. We clearly stated the length of the watch strap in our description. We did not advertise any extra links with the watch. You then rec'd the watch. You then asked us to send spare links free of charge to you. We advised you that did not any spare links to fit the watch, and that we did not cut any links from the watch. Thanks
  • prodotto, tempi e modi di consegna buoni , come da vostre comunicazioni

    user-b65df91 November 10, 2018

  • Fast delivery, nicely packed, excellent service!

    user-bc4cdda November 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Article correspondant à la description vendeur sérieux et rapide. Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    ajaccio November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    orologio di epoca molto bello
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1d64c6a November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    zeer mooi ,en zeer snel ,perfect
    View translation Automatically translated. Turn off

    paulbaize November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I received the watch in perfect conditions as promised. only one little scracth on the glass, but it does not matter. the watch is working perfectly.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c238de5 November 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Item snel geleverd zoals omschreven.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jan13januari November 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ben zeer tevreden zowel over de snelle bezorging en vooral omdat het product aan mijn verwachtingen voldoet. Het was mijn eerste keer via catawiki en daarvan heb ik geen spijt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    pq9z6wk November 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ricevuto oggi due orologi che mi piacciono molto
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1d64c6a November 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Persona seria ed affidabile. Spedizione velocissima
    View translation Automatically translated. Turn off

    zolita November 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    GOT IT THANKSSSSSSSS
    View translation Automatically translated. Turn off

    PatrickCatawiki1971 November 4, 2018

  • Prodotto imballato correttamente e ben conservato esteticamente, tuttavia non funziona . Non corrisponde con la descrizione dove veniva indicato che teneva bene il tempo . Non è attendibile.

    user-75f9df1 November 4, 2018

    Response by seller
    Hi Thank you for your feedback. The watch is an automatic movement. It is designed to work that way. If you wish to return it for a full refund. That is fine. You will need to contact Catawiki to arrange this Thanks
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The watch is good, looks ok. Very fast delivery, well packed.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-300e570 November 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    positiv:
    - Zustand wie auf den Bildern
    - sehr schneller Versand

    negativ:
    - Armband sehr kurz (für eine Herrenuhr)
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-915e1af November 2, 2018

  • First time I have used Catawiki and it was not an auspicious experience. 2 watches purchased, one arrived defective the other was delivered to the wrong address and not signed for. No money back yet.

    user-3ed9dee November 1, 2018

    Response by seller
    Thank you for your feedback. We apologised that the watch was faulty and immediately offered you a full refund. We contacted Catawiki on Tuesday afternoon 30/10/18, immediately after the item was returned to us. Catawiki promised to contact you later that day to arrange a refund - Thank you.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vielen Dank für die schnelle Lieferung . Uhr ist klasse . Haben sie eventuell noch ein Erweiterungsglied vom Armband ?
    View translation Automatically translated. Turn off

    veilchengelb October 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    professionalissimi, spedizione accurata e perfetta; orologio di unica bellezza, rapporto qualità prezzo
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1d64c6a October 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Recibido mi compra. Es excelente y de muy buena calidad, de acuerdo a lo publicado
    Envío rapido
    Recomendable vendedor
    View translation Automatically translated. Turn off

    alboran309 October 31, 2018

View all 2637 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $18.55
Austria $18.55
Belgium $18.55
Canada $18.55
Denmark $18.55
France $18.55
Germany $18.55
Ireland $18.55
Italy $18.55
Luxembourg $18.55
Netherlands $18.55
Norway $18.55
Poland $18.55
Portugal $18.55
Spain $18.55
Sweden $18.55
Switzerland $18.55
United Kingdom $18.55
Rest of Europe $18.55
Anywhere else $18.55

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in