You haven't verified your email address yet

Tray Centrepiece Livio Stecco Jeweller Turin (Italy), mid-20th century

Lot reference 16845655
Tray Centrepiece Livio Stecco Jeweller Turin (Italy), mid-20th century

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $18
Next minimum bid $25
Location: Italy
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $70.67
$
$

No bids placed.

$18 Bidder 4533
14-03-2018 18:19:46
$12 Bidder 0818
14-03-2018 18:19:46
$11 Bidder 4533
14-03-2018 18:19:40
$10 Bidder 0818
14-03-2018 18:19:40
$9 Bidder 4533
14-03-2018 04:59:49
$8 Bidder 5357
14-03-2018 04:59:49
$4 Bidder 4533
12-03-2018 09:45:35

Silver 800/1000 - weight 121.11 g In good condition

Tray/ centrepiece, silver 800/1000, made by jeweller Secco Livio of Turin. Italy, mid-20th century
Conservation status: it shows slight signs of wear and time - object for amateurs - size: diameter 18 cm, height 2.8 cm, base diameter 9 cm
Weight 121.11 g (see photos).


Immediate tracked and insured shipping.
The seller is not responsible for delivery times or packaging, both provided by the courier.

It OROLEADER sas  pro

Feedback score: 94.9
Reviews given: 84
Member since: June 6, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Venditore molto gentile. Prodotto conforme alle aspettative
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ergofort14 December 7, 2018

  • Imballo perfetto. Oggetto secondo le aspettative.

    user-672bd76 December 7, 2018

  • Tutto ok. Merce corrispondente alla descrizione, spedizione rapida e puntuale

    user-8e03737 November 29, 2018

  • The bracelet was delivered in a pergect condition. Grazie!

    user-28e5aab November 26, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Borsa come da descrizione, spedizione cara
    View translation Automatically translated. Turn off

    mariannaraviola November 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Consegna puntualissima. Venditore cortese e disponibile.prodotto come da foto! Grazie ancora
    View translation Automatically translated. Turn off

    ritalsa November 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    El bolsito es muy bonito y está en buenas condiciones. Ha llegado perfectamente embalado. Todo perfecto!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5883917 November 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Friendly and very efficient!
    Wonderful bag!
    Thanks a lot
    View translation Automatically translated. Turn off

    esa002 November 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci beaucoup pour ces superbes lunettes Chanel qui me vont tellement bien. Elles sont magnifiques !! Et vite arrivées et bien emballées !!
    Merci beaucoup !! :-)
    View translation Automatically translated. Turn off

    tullmoon November 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Muy bien, muchas Gracias.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Luckmar November 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Articolo molto bello, rispecchia esattamente quanto descritto, imballato con molta cura. Consiglio questo venditore.
    View translation Automatically translated. Turn off

    npetraglio November 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Het deksel was gebroken.
    View translation Automatically translated. Turn off

    pietroelen November 5, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very sorry, this is not depending from us.The shipping delivery is often very difficult to be well done, this is because of the courier and is not depending from us.We apologise.Best regards,
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I have received it
    Tank you!
    Jdb
    View translation Automatically translated. Turn off

    dalboscojudith8151 October 29, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ideales
    View translation Automatically translated. Turn off

    Genconsa October 26, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Impeccabile, addirittura arrivato in anticipo
    Oggetto in perfette condizioni, un vero affare, Grazie Oroleader
    View translation Automatically translated. Turn off

    samuelezoppi October 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Complimenti! Spedizione velocissima e perfetto! Ottimo prodotto! Grazie davvero tanto!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9bb0f87 October 24, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ¡¡NOT BUYING HIM !! THEY OFFER ME A VERY LOW AMOUNT IF I RETURN THE ITEM THEY SENT ME IN A DESTROYED BOX OR,IF I WANT 100%,GO TO THE COSTUMER. WHAT LITTLE EMBARRASSMENT.
    View translation Automatically translated. Turn off

    quimico1109 October 24, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear costumer We ask you to send us picts to check whats happening with the courier.We are waiting for it and We are very sorry for the dammage.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Heb gebeld bij Catawiki en gesproken met André !Heb Oroleader een bericht via jullie gestuurd en zij schreven dat een koerier de zwaantjes zou ophalen en ik geld zou terugkrijgen! Niets meer gehoord!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Astridamaria34 October 18, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Gentile Cliente, riceverà presto rimborso da Catawiki per via del suo lotto arrivato danneggiato, ci scusiamo del disagio, talvolta i corrieri non sono attenti nel trasporto.Abbiamo autorizzato il suo rimborso al 100% senza attendere la presa del corriere del suo reso.Restiamo a sua disposizione nell'attesa che Catawiki la rimborsi.Un saluto cordiale,
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bien reçu ce jour excellent état conforme à la description et envoi rapide
    View translation Automatically translated. Turn off

    merisier October 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Molto bene....grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    Andrea1951 October 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    La merce corrisponde alla descrizione. Le spese di spedizione sono troppo care
    View translation Automatically translated. Turn off

    grivola October 14, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Buongiorno Signora, siamo contenti che abbia riscontrato corrispondenza.La spedizione è assicurata e celere, ciò per assicurarci che la merce arrivi protetta e sicura.Un saluto cordiale,
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vielen dank!

    Jdalbosco
    Es ist wunderschön!
    View translation Automatically translated. Turn off

    dalboscojudith8151 October 11, 2018

  • Excellent item. Fast shipment. I`m recommending. Thank you.

    user-86a1b5c October 3, 2018

  • All come,well packed,good service,good seller.

    user-9b9a7f9 October 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ich bin sehr zufrieden. Der ring ist in natura noch schöner. Hat meine Erwartungen übertroffen. Gerne wieder.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9d9612a October 2, 2018

View all 84 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $70.67
Austria $36.51
Belgium $36.51
Canada $70.67
Denmark $36.51
France $36.51
Germany $36.51
Ireland $48.68
Italy $30.43
Luxembourg $48.68
Netherlands $48.68
Norway $60.86
Poland $48.68
Portugal $36.51
Spain $36.51
Sweden $48.68
Switzerland $48.68
United Kingdom $48.68
Rest of Europe $36.51
Anywhere else $70.67

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in