You haven't verified your email address yet

Tan Tolga Demirci - 3 Movie Stars (M. Dietrich,J. Dean,J. Crawford)

Lot reference 17467535
Tan Tolga Demirci - 3   Movie Stars (M. Dietrich,J. Dean,J. Crawford)

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $24
Next minimum bid $31
Location: Turkey
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $61.62
$
$

No bids placed.

$24 Bidder 6565
18-04-2018 14:08:55
$18 Bidder 8288
18-04-2018 14:08:55
$12 Bidder 6565
18-04-2018 14:08:43
$12 Bidder 8288
18-04-2018 14:08:43
$10 Bidder 6565
18-04-2018 14:08:25
$9 Bidder 8288
18-04-2018 13:25:35
$8 Bidder 5633
17-04-2018 22:24:44

Giclée - Signed - 50, 30, 20 - without frame - 2018

Artist: Tan Tolga Demirci
Title of artwork: 3 Movie Stars (M. Dietrich,J. Dean,J. Crawford)
Technique: Giclée
Signature: Signed
Year: 2018
Period: 2010-present
Edition: 50, 30, 20
Condition: As new
Sold with frame: No

Marlene Dietrich (Dietrich Pâtisserie): 56 X 44 cm.

Limited: 1 / 50

James Dean (Ego Ideal): 51 X 40 cm.

Limited: 1 / 30

Joan Crawford (Thetis Soup): 60 X 40 cm.

Limited: 20 / 5

Tr Tan Tolga Demirci  

Feedback score: 97.8
Reviews given: 46
Member since: January 8, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Spedizione veloce e lotti corrispondenti a quanto descritto
    View translation Automatically translated. Turn off

    Dodo41 July 26, 2018

  • Very nice as always. I am looking for his next work!

    Prilesky July 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Item (3 prints) was damaged in transport due to insufficient packaging. Got partial refund from seller. + feedback to seller only due to good communication. Non-existing customerservice with Catawiki
    View translation Automatically translated. Turn off

    vivanorvege July 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Good quality prints and packaging. Nice contact and great service.
    Thank you..
    View translation Automatically translated. Turn off

    ntijmes July 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goed verpakt en snel verzonden.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Mooiespullen62 June 22, 2018

  • Nice pictures, very kind and helpful seller.

    Prilesky May 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Tan, today we recieved your fantastic art works and we thank you for the perfect delivery and the very good quality of the photographs.

    Cami & Jan
    View translation Automatically translated. Turn off

    Nepheen May 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    As always.... NICE WORK, well packed and quick shipping. Thnx again
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fonskybeat April 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tardanza del pedido. Y lo que envía es una simple copia de impresora.
    View translation Automatically translated. Turn off

    LaEsfera April 17, 2018

    Response by seller
    Dear sir,

    As soon as I got the order, I sent your package to the destination country (Spain). The package was in Spanish territory after two days. You probably waited for your package because you're living in an island (Santa Cruz de Tenerife)... Since it is not a major city like Madrid or Barcelona, delivery might be delayed. When I checked the tracking system, I just realized that your package was in 'Logistics Centre' for a while. I don't know the reason; maybe this is your national postal service's policy.

    I'm not a postman sir, you should have given your negative feedback to Spanish Postal Service, not me.

    I also offered you to resend the print even if I'm not responsible for the delay,

    Finally, it is really weird that you made this comment after one year.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nice work as always.... well packed and quick shipping. Thank you .... again
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fonskybeat March 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    good
    View translation Automatically translated. Turn off

    antonio777 January 24, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect all good a BIG thnx
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fonskybeat January 19, 2018

  • Wonderful fotos very well packed.thanks A+++

    birchbrad November 28, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bien recu . Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    Chatgaga November 17, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nog niet ontvangen. Heb een ongemakkelijk gevoel erbij

    Bericht terug gehad. Moet zeggen dat ik gerust bent gesteld
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jaccvnn September 13, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfecte staat afgeleverd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sandman August 29, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Artwork erg mooi, maar er zaten 2 beschadigingen op. De verkoper stuurt een nieuw werk op. Hij reageerde wat later, omdat hij op vakantie was. Top feedback!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Watklukkluk August 22, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Foto bellissima e venditore molto disponibile e cortese
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gustinu August 9, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beautiful photos, well arrived.

    Thank you very much !
    View translation Automatically translated. Turn off

    Brunssum-58 June 7, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait, sans problème, bien emballé, délai correct.
    View translation Automatically translated. Turn off

    LOUFEL17 May 6, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Les photos sont arrivées dans de bonnes conditions, mais la livraison a été arrêtée à la douane avec l'obligation de payer des taxes supplémentaires.
    View translation Automatically translated. Turn off

    LOUFEL17 March 31, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    LOUFEL17 March 31, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Délais parfaits, mais malheureusement petites pliures dans les photos
    View translation Automatically translated. Turn off

    LOUFEL17 March 7, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Good communication, well packed - beautiful piece of work!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Leyen123 February 23, 2017

View all 46 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $61.62
Austria $30.81
Belgium $22.18
Canada $61.62
Denmark $36.97
France $22.18
Germany $22.18
Ireland $30.81
Italy $43.13
Luxembourg $61.62
Netherlands $22.18
Norway $49.29
Poland $18.49
Portugal $22.18
Spain $22.18
Sweden $49.29
Switzerland $36.97
Turkey Free
United Kingdom $30.81
Rest of Europe $36.97
Anywhere else $61.62

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Istanbul (Other), Turkey.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in