You haven't verified your email address yet

Lot of 5 Sky Blue Topazes - 14.50 ct

Lot reference 17943585
Lot of 5 Sky Blue Topazes - 14.50 ct

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Brazil - Oval cut

Stone: Topaz
Weight: 10.00-19.99
Country: Brazil
Cut: Oval
Colour: Blue

Natural sky blue topaz.
Cut: Oval
Weight: 14.50 ct
Measurements: 10.00 x 8.00 x 5.13 mm (Approx.)
Colour: blue
Clarity: Natural inclusions
Treatment: Irradiated
Country of origin: Brazil
*The country of origin is based on the seller’s opinion*
Specialist's own certificate, no. 02119.
Shipping by courier agency.

Es joséandréshurtadomelero  pro top

Feedback score: 100.0
Reviews given: 558
Member since: July 27, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto bene, bellissime pietre grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    xrtzoqur12 October 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok, pietre sempre belle grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    xrtzoqur12 October 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    transaction idéale, fiable, sérieux et produit conforme a mes attentes et la description, fournisseur a conseiller
    colis discret et très bien emballé .
    View translation Automatically translated. Turn off

    acer3200 October 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Le vendeur très bien, le transporteur fut un peu long. pas deçue de ma commande.
    View translation Automatically translated. Turn off

    cherokee36 October 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo muy bien.
    Ràpido.
    Saludos.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Pajaru October 16, 2018

  • As described, on time.

    bcd2 October 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    As described. Fast delivery. Thank you.
    View translation Automatically translated. Turn off

    xavbreizh October 16, 2018

  • Extremely beautiful stone, very fast delivery. I am very happy with my transaction and the seller is highly recommended!

    Poohtje October 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Schnelle Lieferung, Ware in Ordnung
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a805a53 October 13, 2018

  • Venditore veloce

    user-b84f211 October 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Quick shipping
    View translation Automatically translated. Turn off

    lionadi October 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci.Très belle pierre.
    View translation Automatically translated. Turn off

    MOISSETTE October 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Spedizione veloce, Topazio bellissimo venditore ok, grazie.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Consiglio64 October 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    bellissima pietra, grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    xrtzoqur12 October 11, 2018

  • Hello.
    I have received the package with the saphires.
    They are great as earrings for my daughter.

    Thank you very much.

    Best regards
    bragegutten

    bragegutten October 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles o.k. Hat wunderbar funktioniert. Ware tadellos in Ordnung .
    View translation Automatically translated. Turn off

    Thommaik October 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très bonne transaction.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4448aa8 October 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    la pierre n'est pas rouge mais lie de vin sale!
    le côté plat de la pierre n'est même pas polie ainsi que la base
    enfin la base de la pierre est legerement ébréchée
    View translation Automatically translated. Turn off

    lacade October 9, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.

    Salut
    Merci pour votre commentaire
    Je suis vraiment désolé que vous ne soyez pas totalement satisfait de votre achat.
    Si vous le souhaitez, vous pouvez rendre la pierre et nous vous rembourserons. Peu importe que le délai de réclamation soit écoulé, nous vous rembourserons votre argent une fois que nous aurons reçu la pierre.
    Normalement, les saphirs et les étoiles rubis ne sont pas polis sur le fond, ce qui permet de mieux apprécier l'effet de l'astérisme.
    Si vous n'êtes pas satisfait, n'hésitez pas à rendre la pierre.
    Il est très important pour nous et Catawiki que vous soyez satisfait de votre achat.
    Peu importe que le temps de réclamation soit écoulé.
    Sincèrement
    Andrés et Mercedes.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Entrega genial
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4861ab9 October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait envoi soigné pierre conforme.
    View translation Automatically translated. Turn off

    JAZZETTE October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Always Faithful and Amazing gemstones ! And carefuly packaged.
    I recommend definitely. Grade AAAAA :-)
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2f9a551 October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    He recibido el pedido., muy buenas condiciones... y ahora comprobare la veracidad de la piedra con un gemologo local.., ya les dire
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-6113aa4 October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto perfetto come sempre, grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    xrtzoqur12 October 8, 2018

  • trés satisfaite 9 sur 10

    user-b30f7fd October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    no soy entendida en piedras preciosas, me pareció muy pequeña pero eso es por falta de información por mi parte, pero era muy bonital
    View translation Automatically translated. Turn off

    1marilyn October 7, 2018

View all 558 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs

United States from $25.83

More information

Trusted shipping

  • Trusted carriers
  • Lower shipping fees
  • Integrated Track & Trace system

Carrier options

  • Tnt_big-@2x
  • Starpack_big-@2x
  • Correos-express_big-@2x
  • Gls_big-@2x
  • Seur_big-@2x
  • Correos_big-@2x
  • Keavo_big-@2x

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in