You haven't verified your email address yet

Hand carved solid teak wood group of an elephant family on a bridge

Lot reference 18467363
Hand carved solid teak wood group of an elephant family on a bridge

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $23
Next minimum bid $29
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $53.45
$
$

No bids placed.

$23 Bidder 6627
19-05-2018 15:17:03
$17 Bidder 9161
19-05-2018 14:17:35
$11 Bidder 2261
16-05-2018 16:29:32
$11 Bidder 6627
16-05-2018 10:16:33
$10 Bidder 2261
16-05-2018 08:21:48
$8 Bidder 6627
12-05-2018 20:34:55
$6 Bidder 2950
11-05-2018 22:36:44

Djati wood from approx. 1960

subtle manual carved pieces.
In good condition.
27 high, 12 deep and 6.5 cm wide.

Photos are a part of the description.
Will be shipped to you with track and trace code.

Nl Snoes  

Catawiki member since December 26, 2016, received 173 reviews in total (162 in last 12 months)

Feedback score: 96.9% (162 reviews)
(last 12 months)
  • nice products, packaged with care and quickly delivered.
    Thanks the seller

    user-03e277e April 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Keurig verpakt, een mooi item. Zoals de foto's deden beloven.
    Ben er zeer blij mee.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-fa2eb67 April 10, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tres heureux!
    View translation Automatically translated. Turn off

    smoothies April 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Descriptifs fiables, réels et honnêtes
    Envoi rapide dans de bonnes conditions
    Je recommande !
    View translation Automatically translated. Turn off

    angelique1272 April 5, 2019

  • Eggs are beautiful, very well packaged and quickly delivered.

    user-03e277e April 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Puntuale
    View translation Automatically translated. Turn off

    gio45 March 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooi spul die vingers vallen niet op
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-e071cd0 March 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Capodimonte- with sticker Made in China. I can't attach photos to the review. The seller is a brazen, good actor and lies very well. Always ask for more pictures. NEVER AGAIN!!! Fraud!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-0324ef3 March 27, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello Kaya Baldys,
    EXCUSE ME, you were pleased with it as I brought the big swans at your home. It was a real bargain, you said. The fraud is totally from your side. I wish you a nice day and please do not ever bid on a parcel of me because I will not sell it to you. I do not like liers, and that is what you are!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ce capteur de lumière en verre est arrivé en pleine forme : Emballage parfaitement adapté. En conclusion : Livraison ultrarapide, emballage très efficace et très beau vitrail. Merci.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-b773998 March 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very happy!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ladyblacky21 March 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Van de verkoper twee prachtige wandlampen gekocht. Ze waren erg goed verpakt en het kavel was uitstekend omschreven. Ik ben er heel erg blij mee! Aanrader deze verkoper!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-dc8572a March 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    snel en goed verpakt ontvangen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sakurai March 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect!
    View translation Automatically translated. Turn off

    GrootAuto March 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top!
    View translation Automatically translated. Turn off

    CeaBac March 13, 2019

  • I am really very happy with the way my order has been delivered

    user-ed5ae59 March 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    2 lampjes gekocht waar van 1 kapot
    View translation Automatically translated. Turn off

    risp1963 March 12, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    nee hoor Riny Spruyt, de lampjes zijn reeds 3 weken in u bezit en zijn goed aangeleverd. Nu, na 3 weken branden ze ineens niet meer. Vreemd!!!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    keurig verpakt en mooie kwaliteit
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-fdad1aa March 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fast delivery, safe packaging, perfect, thank you
    View translation Automatically translated. Turn off

    tete12345 March 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Great! As usual.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ladyblacky21 March 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.

    Bien emballé. Achat comme indiqué. Heureux
    View translation Automatically translated. Turn off

    smoothies March 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    TRES BIEN
    View translation Automatically translated. Turn off

    smoothies March 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bad seller. Sell broken things The object has been damaged and the seller did not warn that it was defective. Not trusting him.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f6a0ad0 March 1, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello Pablo Javier,
    Looking to most all positiv review for me as seller, I have to make a statement and that is that you are not telling the truth:
    we 2 were in contact about this for 1 day. At the moment I asked you for a good clear photo , you could not do that because you had bring the object to a shop to repair it, so you told me.. This without informing me. You only want me to pay 30 euro and when I would not do that, you would make a negativ review. You threatend me with this. Also I offered you to send it back to me, but you also did not want that. 30 euro and nothing else, you said.
    But, the case is at Catawiki to say how further. I think you threath me and Catawiki not nice and honestly.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    SUPER!
    View translation Automatically translated. Turn off

    purples February 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    trés bien , envoi rapide et objet conforme à la présentation
    View translation Automatically translated. Turn off

    philippecance February 8, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    jrordax February 1, 2019

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $53.45
Austria $33.26
Belgium $33.26
Denmark $33.26
France $33.26
Germany $33.26
Italy $33.26
Luxembourg $33.26
Netherlands $10.69
Spain $33.26
Sweden $33.26
United Kingdom $33.26
Rest of Europe $35.63
Anywhere else $53.45

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Roermond (), Netherlands.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in