You haven't verified your email address yet

Pipe rack of the seven deadly sins - late 19th century - France

Lot reference 18592453
Pipe rack of the seven deadly sins - late 19th century - France

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $17
Next minimum bid $23
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $53.45
$
$

No bids placed.

$17 Bidder 8152
19-05-2018 20:44:21
$11 Bidder 7585
16-05-2018 14:57:20
$9 Bidder 5383
15-05-2018 20:37:17
$8 Bidder 7585
15-05-2018 19:57:58
$6 Bidder 5383
13-05-2018 11:48:46
$5 Bidder 7795
13-05-2018 10:53:37
$3 Bidder 5383
11-05-2018 22:29:51

Second half 20th century, in perfect condition.

Beautiful pipe rack of the seven deadly sins, a rare plaster pipe rack.
The pipes can be placed in the holes at the top.
Very decorative object.
The dimensions are:
12 cm high, 52 cm wide.
It will be carefully packaged and shipped registered.

Nl Brobbell  top

Feedback score: 100.0
Reviews given: 162
Member since: June 7, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Op tijd bezorgd maar wegens omstandigheden zojuist pas uitgepakt 8-10. Heel goed verpakt in bubbeltjes plastic plus karton eromheen geplakt en goed opgevuld met veel kranten. Helpt altijd tegen verschuiven. Het pakket daardoor dus heelhuids aangekomen. Top!
    View translation Automatically translated. Turn off

    TheaDiana October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prachtige didgeridoo, beschadiging(klein plekje)was keurig gemeld!
    Hiervhebben de experts niet zitten slapen!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Diplodacus October 7, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Non ho ricevuto il lotto!
    View translation Automatically translated. Turn off

    nicolocau September 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Snel in huis, in doos goed verpakt, buitenkant iets gescheurd door de post! Niets stuk gelukkig, kon hem nog niet in stopcontact doen, moet eerst andere stekker aan.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Duikelaartje September 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    al 8 agosto, non ho ricevuto l ordine...
    View translation Automatically translated. Turn off

    joelle0744 August 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fantastico muy recomendable
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-db83032 July 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very good
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ribgonlda July 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    good
    View translation Automatically translated. Turn off

    Shufria July 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    supermooie aanwinst als biljarter snel en goed verpakt afgehandeld.
    View translation Automatically translated. Turn off

    franciscus56 July 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Lovely case, very nice package
    View translation Automatically translated. Turn off

    ALEXIASN May 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooie schaal snelle levering
    View translation Automatically translated. Turn off

    Nellyzee May 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Zoals gevraagd op het juiste moment verzonden , creatief (goed) verpakt
    De lamp was in uitstekende conditie
    View translation Automatically translated. Turn off

    stoomtrein1 May 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beetje jammer dat er € 15,- gerekend wordt voor de verzending. Kosten verzending € 6,75 dus op een winnend bod van € 10,- € 8,25 extra betaald buiten Catawiki om.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Tjals April 26, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hallo,
    Ja soms is de inschatting van het gewicht moeilijk te bepalen het pakket was 9660 gr. zoals u weet gaat het tarief bij 10 kilo omhoog.
    Het bedrag was trouwens € 6.95 i.p.v € 6.75
    Als u mij uw iban rekening even doorgeeft, zal ik het verschil € 8.05 terugstorten.
    Alvast bedankt
    Gr Ger
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto OK
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ergofort14 April 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Snel en goed verpakt verzonden!
    View translation Automatically translated. Turn off

    ElianeB March 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    alles in orde zoals voorgesteld
    View translation Automatically translated. Turn off

    2005SUPER March 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    Juppiter February 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goed prijs voor mooi weefgetouw
    View translation Automatically translated. Turn off

    jhoekste February 13, 2018

  • Very well described, excellent arrangements for picking it up. Recommended!

    gimbal February 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Colis bien reçu; bien embalé; Propre
    Tout etait parfait;
    Tres satisfait;
    Rien de plus a ajuter
    View translation Automatically translated. Turn off

    edubrito February 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Livraison rapide. Pas de problème.
    View translation Automatically translated. Turn off

    NicolasMoser February 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jacques138 December 29, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    All arrived well
    View translation Automatically translated. Turn off

    jpaixao December 18, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Kleine opmerking. Het batterij klepje is stuk. Daardoor nog niet kunnen proberen of het muziekspeler werkt. Verder een gaaf excemplaar snel en gied verpakt verzonden
    View translation Automatically translated. Turn off

    metros December 14, 2017

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    leuke aankoop. prima verpakt
    View translation Automatically translated. Turn off

    docmaster December 7, 2017

View all 162 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $53.45
Austria $41.57
Belgium $27.62
Canada $53.45
Denmark $41.57
France $27.62
Germany $41.57
Ireland $41.57
Italy $27.62
Luxembourg $41.57
Netherlands $11.88
Norway $41.57
Poland $41.57
Portugal $41.57
Spain $41.57
Sweden $41.57
Switzerland $41.57
United Kingdom $41.57
Rest of Europe $41.57
Anywhere else $53.45

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Assen (), Netherlands.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in