You haven't verified your email address yet

Decorative object - rare BMW M power collector sign

Lot reference 18787707
Decorative object - rare BMW M power collector sign

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $236
Next minimum bid $260
Location: France
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $177.54
$
$

No bids placed.

$236 Bidder 4570
17-06-2018 20:43:33
$224 Bidder 1601
17-06-2018 20:42:46
$213 Bidder 4570
17-06-2018 19:18:55
$201 Bidder 6749
17-06-2018 09:55:05
$189 Bidder 4570
17-06-2018 09:15:21
$177 Bidder 6749
17-06-2018 00:06:10
$165 Bidder 4570
13-06-2018 22:22:03

As New - 62cm x 22cm x 8cm - plexiglass

Qualification: Original/official
Type of Object: Decorative object
Material: plexiglass
Brand/Model or Title: rare BMW M power collector sign
Condition: As new

BMW M Power item comes from a Germany dealer saloon BMW in Monachium.

Everything in it works just plug into the socket.

Great treat for collector and enthiusiast or fun.
Beautiful ad to garage or man-cave
Signatured by sticker BMW M POWER on the back

Led system fully working!
I have never seen a similar auction!


very beautiful colours and hard housing


The pictures are the part of description



lightbox must hit to good hands :)

SIZE:

long -62 cm / height- 22cm / thickness- 8cm

switch on/off included


The lightbox will be packed neatly in boxes with wooden foil and Styropen and cardboard box

EXPRESS COURIER POST TRUCK REGISTER

Fr lightboxCollector  top

Feedback score: 100.0
Reviews given: 92
Member since: August 16, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    TOP SELLER!!! Five stars...
    View translation Automatically translated. Turn off

    frank240777 January 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    perfect!
    View translation Automatically translated. Turn off

    harryschreurs January 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Heel goede verpakking voor verzending
    Ook goede communicatie met de verkopen
    View translation Automatically translated. Turn off

    leovellekoop January 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    muy bien embalado , y muy chulo . gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c0901cc January 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-81bbf94 December 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Well packed and prompt delivery 👍
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gtb328 December 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    L' objet n'était pas cher, très bien emballé par Bernard. C'est un vendeur honnête et soigneux. Seulement le transport était cher......
    Bernard m'a contacté pour me dédommager c'est très bien.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Racer33 December 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ce vendeur que j ai contacter,ma mis en relation avec une personne en france pour eviter les poursuites des douanes a qui j ai signaler la copie de la marque martini,qui elle non plus a était prevenu.
    View translation Automatically translated. Turn off

    ducati900ss December 22, 2018

    Response by seller
    Dear buyer, I wrote to you that I am with my family abroad in the mountains on holidays until 28/01/2019 where there is no coverage for phones. I asked my brother to contact you to find a solution so that you would be happy, of course you were informed earlier - YOU WANTED ...

    You can see everything in private messages to you and Catawiki knows it.
    I am ashamed for you that you can not get along like a real guy, you just do it primitively on the forum like a primary school kid ... I'm not scared because I have nothing to fear, so do not scare me with any lawsuits ...
    In the auction everything is accurately described, I also always point out that you can see the item before submitting the offer. In addition, I wrote to you that you can return the item because I am an honest seller and I will refund you all the money. YOU HAVE NOT SENT ME ACCOUNT.

    Christmas advice for you ,,there is always a solution, you just have to want it. "

    Merry Christmas for you and your whole family




  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Zeer goed in gepakt en ook via de mail zeer behulpzaam
    View translation Automatically translated. Turn off

    leovellekoop December 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Produit répondant parfaitement à mes attentes, emballage soigné. Merci à Bernard de m avoir rassuré car le colis apparaissait livré par le transporteur mais fut livré une semaine après.
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    Allbraze December 21, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Impeccable
    View translation Automatically translated. Turn off

    Charleston06vd December 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    GOOD Morning
    regarding the status of our delivery it's shown delivered
    BUT WE DIDN'T GOT THE ORDER
    Could you please check with DPD and confirm us
    THANK YOU in advance
    best regards
    MARC BRASSEUR
    View translation Automatically translated. Turn off

    marcbr December 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfetto è come nelle foto. anche un pacco ben fatto
    View translation Automatically translated. Turn off

    Daniele555 December 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Many thanks for packaging/protecting the object very well during transport.
    View translation Automatically translated. Turn off

    buytters December 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    En primer lugar llego daado.
    El vendedor queria que lo reparara yo mismo.
    En segundo lugar no es un producto exclusivo, sino una manualidad con una luz de muy baja calidad, un papel fotocopiado con el logo y un plstico de proteccinnn.
    La primera cosa que compro en catawiki y la ultima, creo que deber de verificar mas las cosas que se venden.
    Totalmente desencantado con el producto.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2e53b12 December 9, 2018

    Response by seller

    Really? So lying a comment after 7 months ? !!

    You are a liar and you have no honor. I have tried to call you many times and you have rejected my connections. I wrote to you 10 messages that you send me a package and I will send you the same goods or refund you. You tried to extort money from me. You did not reply to any message what evidence in private messages is and Catawiki knows it. I am a professional salesperson and collector so I always want every buyer to be happy. Below is a scan of my messages to you:

    ,, How can i help you? I see you get me dispute, Why? I Saw you recived parcel 6.06. If you are not satisfacted of item i can send you money back. "

    ,, I still see the disputed , cancel it or send me the light sign , then i send tou the same sign in perfect condition, i am honesty seller , So i Always want to find solution to Both sides will happy , And i dont know Why you Did not answer for my many question ???? "
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super packaged and very nice object!
    Seller was easy to contact for tracking when the object went to international courier.
    View translation Automatically translated. Turn off

    MartijnWesters December 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto ok, oggetto rispondente alla realtà, pacco molto ben confezionato.Tutto ok.Rodolfo.
    View translation Automatically translated. Turn off

    pierangelorodolfo December 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    dik tevreden ZAG ER GOED UIT NETJES VERPAKT
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hulstein November 28, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    It finall arrived safe, thank you. But how old is it, seems to be new ?!
    Anyway I like it !
    View translation Automatically translated. Turn off

    aircooledwonderland November 12, 2018

  • PERFECT! 101% VERY GOOD PROTECT PARCEL , EXTRA CONTACT
    BEST REGARDS FROM NETHERLAND SIR LIGHTBOXCOLLECTOR!

    VintageCollection November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    emballage soigné, avec une bonne protection, l'objet conforme et dans un parfait état. très bien
    View translation Automatically translated. Turn off

    max59700 November 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ottimo oggetto tutto perfetto
    View translation Automatically translated. Turn off

    matronzo November 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    alles uiteindelijk perfect afgeleverd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-605b928 October 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Die Sendungsverfolgung war etwas irreführend. Die Kommunikation mit lightboxCollector ist sehr gut wenn man denn englisch oder Französisch kann. Die Lampe war super verpackt und in super Zustand.
    View translation Automatically translated. Turn off

    hartlenk October 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super mooi, en doet wat hij belooft, lost problemen op.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-605b928 October 27, 2018

View all 92 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $177.54
Austria $69.83
Belgium $69.83
Canada $177.54
Denmark $69.83
France $69.83
Germany $69.83
Ireland $69.83
Italy $69.83
Latvia $69.83
Luxembourg $69.83
Netherlands $69.83
Norway $81.67
Poland $69.83
Portugal $69.83
Spain $81.67
Sweden $69.83
Switzerland $69.83
United Kingdom $69.83
Rest of Europe $69.83
Anywhere else $177.54

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in