You haven't verified your email address yet

Unknown producer - bar cart

Lot reference 18826393
Unknown producer - bar cart

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $165
Next minimum bid $177
Location: United Kingdom
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $62.73
$
$

No bids placed.

$165 Bidder 0594
17-06-2018 20:28:53
$153 Bidder 9155
17-06-2018 20:28:28
$142 Bidder 0594
17-06-2018 20:28:12
$130 Bidder 9155
17-06-2018 20:26:29
$118 Bidder 0594
17-06-2018 20:26:15
$118 Bidder 9155
17-06-2018 20:26:15
$112 Bidder 0594
17-06-2018 11:47:26

late 20th century

This is a fabulous looking Drinks Trolley in Perfect Condition.
The style , to me, is vintage yet modern. It has roll-along casters , which are height adjustable.
The circular design is 750mm & with the casters it is a minimum 790mm.

I am quite happy to arrange a Courier , however due to the size & more importantly the weight, the glass is really heavy , it will not be cheap,
The buyer can of course arrange there own collection and I would be happy to still box it , however I will not be responsible for any damage.

Gb Georgeandbabs  

Feedback score: 97.3
Reviews given: 310
Member since: June 21, 2015
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    PERFECTO, LAS FIGURAS TAL COMO SE DESCRIBEN, EMBALADAS

    MUY BIEN
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-347ab19 January 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very pretty Reminds one of the nostalgic BOAC days! Thank you Georgeandbabs and best wishes for a very merry Xmas and a very happy 2019!
    View translation Automatically translated. Turn off

    FORTHAMILTON December 24, 2018

  • Great experience. Well packed, speedy delivery & as described. Thanks

    user-21f8c8a December 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello Georges, can you contact me by mail:
    f.trovao01@gmail.com
    Regards,
    Filipe
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9835ad5 December 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very intresting collection!
    View translation Automatically translated. Turn off

    EMGE December 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Batterij is leeg en het horloge zit onder de krassen
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f8b9484 December 3, 2018

    Response by seller
    I have had a message almost 4 months after Delivery of this Watch that the battery has run down, I am truly sorry , however that is now nothing at all to do with me. I can only suggest , buy a battery. Please do not give me negative feedback for this reason.

    Kind regards George
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    VERY, VERY WELL PACKAGES AND BEAUTIFUL
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-acd8183 December 3, 2018

  • Well received and all fine

    uhren-hannes November 23, 2018

  • Nice watch,I like it!

    user-0c39dc8 November 21, 2018

  • Ongoing claim but basically the strap fell apart straight away. New genuine Omega straps cost £100. Seller refused partial refund.

    user-ddf1fca November 18, 2018

    Response by seller
    This person emailed me dictating that he wanted a part refund as the watch strap was not at its best.
    This could only be seen if the watch case was stripped down, which I had never had any reason to do. I suggested that I ask Catawiki for There decision and they suggested a part refund of £30 would be a token of goodwill. That is now being taken care of and no problem.
  • Item arrived quickly and well packaged. Beautiful. Very pleased with my purchase. Thank you.

    user-f931a1c November 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    VERY GOOD!!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    mb69 November 7, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    never received shipment
    verkoper reageert niet
    View translation Automatically translated. Turn off

    annicque November 6, 2018

    Response by seller
    Why would you wait 9 months to give me Negative Feedback. I know if it was me I would be straight onto the Computer to complain & to let All of Catawiki Know.
    You are correct that it was not delivered on the tracking number shown. The Postal Company at your end could not locate the address given, however without trolling through paperwork , I can guarantee that I either.
    A, Issued a full refund including postage, or
    B, Re-sent it straight away , and you received it.
    Please acknowledge whichever one it was, plus I am sure you would have to agree that once it was posted,( Fully Recorded Delivery and Insured ) there is nothing I can do.
    Kind regards George

    I have since checked back to see the final result, you were given a FULL REFUND. And once again I am sure the whole world would agree that it was not my fault. For that reason I would ask you to please remove the negative feedback.

    Kind regards George
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    3LFA October 29, 2018

  • Poor packing meant that the poster in metal and glass frame arrived with broken glass which damaged the poster.
    The frame can be replaced, but the damaged poster is now worthless.

    rayjack1953 October 27, 2018

    Response by seller
    Mr. Jackson,
    I apologise if the poster glass was broken, however if you had notified me I would have arranged a full refund immediately, however , now that I do know I will contact Catawiki and tell them to issue you a refund for the poster plus the Postage , meaning you will not be out of pocket and I will.

    I have been notified by Catawiki today 11th. Nov . That they have / or will be , issuing you with a full refund at my request.
    Regards George
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Valoración muy positiva y enseguida me han respondido.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-76850c9 October 17, 2018

  • Lovely watch, so pleased, such a cooperative seller, and a pleasure to do business with 5* plus, many thanks GeorgeandBabs

    k1hall2 October 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    livraison rapide dans un bon emballage sécurisé. Lampe jolie mais que vient faire le chatterton sur le col ?
    View translation Automatically translated. Turn off

    djames October 9, 2018

  • OK!

    user-a669fbf October 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima levering, goed contact, niets dan lof.
    View translation Automatically translated. Turn off

    JeePee72 October 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Buena experiencia. Todo en orden.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-631f70c September 24, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    very good vendor
    View translation Automatically translated. Turn off

    Humberto19 September 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Received the sculpture fast and in perfect condition!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hubertus-Booij September 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    perfecto
    View translation Automatically translated. Turn off

    chisquete1 September 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles prima verlopen. Pakket binnen een week in goede staat ontvangen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2ca2eec September 4, 2018

View all 310 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $62.73
United Kingdom $37.88
Rest of Europe $53.26
Anywhere else $62.73

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Aberdare (Mid- Glamorgan ), United Kingdom.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in