You haven't verified your email address yet

Ferrari - Lithographs by Nani Tedeschi, limited edition in collaboration with Galleria Ferrari

Lot reference 18831747

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $35
Next minimum bid $41
Location: Italy
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $152.09
$
$

No bids placed.

$35 Bidder 9545
16-06-2018 19:51:12
$24 Bidder 5771
16-06-2018 17:21:45
$18 Bidder 3267
16-06-2018 14:59:50
$13 Bidder 0288
14-06-2018 22:09:47
$12 Bidder 8165
14-06-2018 22:09:46
$10 Bidder 8165
14-06-2018 19:38:08
$9 Bidder 0288
13-06-2018 01:18:04

With signature and stamp of authenticity - Clay Regazzoni and Targa Florio CMN 22

Qualification: Original/official
Nr. of Items: 2
Type of Object: Decorative object
Material: Paper
Brand/Model or Title: Litografie - Nani Tedeschi
Condition: As new
Dimensions (in cm): 52X37 circa

Lithographs are original and in very good condition. Framed.
Full sheet size 35 x 50 cm With original author’s signature (Nani Tedeschi).
Embossed stamps on bottom: GALLERIA FERRARI MARANELLO - EDIZIONI D'ARTE FIORANESE
Depicting the race car CMN no. 22 with which Enzo Ferrari participated to the Targa Florio and CLAY REGAZZONI
Only in the Regazzoni the protective glass is present, not in the other one.
Accurate tracked shipping via express courier.

It Ferrari20  top

Feedback score: 99.0
Reviews given: 197
Member since: August 27, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Venditore serio e molto disponibile, quadro meraviglioso, grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    elle1509 November 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ottimo venditore
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-69cf72f November 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tempi di consegna entro i termini previsti, e buon imballaggio.
    Grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-e764b1f November 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    10+++++++++ ottimo venditore
    View translation Automatically translated. Turn off

    sudoku80 November 9, 2018

  • Die Lieferung hat wunderbar funktioniert, pünktlich, gut verpackt alles gut angekommen und wir haben große Freude mit der Schale einfach wunderschön!!!

    user-2a0022b November 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very Nice. Great regards from Corsica
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-8091493 November 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Keurig ontvangen. Perfect.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ben50 October 31, 2018

  • Lot arrived broken

    user-9be1bb6 October 26, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Non capisco....c'è molta confusione..spero trovi la soluzione perché hai sbagliato persona e lotto!!!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Eccellente, grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    elle1509 October 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ottimo venditore. Il lotto venduto era conforme alla descrizione e la spedizione è stata immediata. Imballo perfetto.
    View translation Automatically translated. Turn off

    nonnopoc October 16, 2018

  • Fast delivery and very good quality painting, even better than expected from just looking at the pictures. Seller very professional.

    brikkoroller October 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Well received, professionally packed. Thank you!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Videve October 4, 2018

  • Liked Painting. Arrived promptly in good condition and well packaged

    user-c7b13ef October 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    A lot of excuses, but the shipment never arrived!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Niki-Lauda October 2, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I warned you that I opened the practice of reimbursement 2 weeks ago with the courier, I am waiting for an answer because the times vary from 3 to 6 weeks! I do not change my life 100 euros .... I have always been available throughout, I have always replied, I sent the package but something happened in your country! you have to ask for explanations to them not to me !! I do not deserve a negative feedback because in all this it is not my fault!!!

    when the refund will arrive, I will do charity and send documentation because I do not live for 100 € !!!!! thanks anyway, but you do not have a correct behavior towards me, I'm not here to cheat people, look at my feedback!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto ok
    Descrizione perdetta e spedizione accuratissima
    È un piacere acquistare da lei. Alla prossima
    View translation Automatically translated. Turn off

    rosfon53 October 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    MUY BUENA COMPRA Y A UN BUEN PRECIO. ENVIO RÁPIDO Y BIEN EMPAQUETADO. HA SIDO UN PLACER TRATAR CON ÉL. MUCHAS GRACIAS POR TODO.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-8faaed2 September 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    op 19 sept. 2018 ontvangen in keurige staat,originele doos en nieuw zoals beloofd, de buitenverpakking was goed, wat slordig alleen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    ronniejohannes September 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    venditore accuratissimo. Consigliato
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-0f9e3cf September 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Consegna rapida, oggetti davvero belli e pari al nuovo, comunicazione eccellente, grazie alla prossima!
    View translation Automatically translated. Turn off

    elle1509 September 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Quadro al dissotto delle aspettative rispetto alle immagini
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gianrori September 10, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Buonasera, mi scusi, potrebbe chiarirmi la sua affermazione' quadro al di sotto Delle aspettative" ? Avrei dovuto scrivere io " prezzo di vendita al di sotto Delle aspettative".. cordialmente saluto
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Great
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-29f1192 August 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très bon vendeur , envoi rapide et bien emballé . Je le recommande !
    Merci encore
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-335ff20 August 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Excelente vendedor.
    Recomendable 100%.
    Se paga el 4 de Agosto y llega a Madrid, el 22 de Agosto..
    Gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    Centolleitor August 22, 2018

  • The lot was as aspected, fast handling of the order.
    No complaints what so ever.

    user-34613b1 July 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Einfach perfekt. Gute Kommunikation, Artikel wie beschrieben und ein sehr schneller internationaler Versand. Vielen Dank. Sehr empfehlenswert.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-0be9a71 July 20, 2018

View all 197 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $152.09
Austria $31.59
Belgium $30.42
Canada $140.39
Denmark $31.59
France $30.42
Germany $31.59
Ireland $30.42
Italy $14.04
Luxembourg $30.42
Netherlands $29.25
Norway $31.59
Poland $33.93
Portugal $31.59
Spain $31.59
Sweden $31.59
Switzerland $128.69
United Kingdom $33.93
Rest of Europe $44.46
Anywhere else $152.09

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in