You haven't verified your email address yet

M. De Saurigny - Histoires De La Chine,Du Japon, De La Perse, Etc - 1846

Lot reference 19090539
M. De Saurigny - Histoires De La Chine,Du Japon, De La Perse, Etc - 1846

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $78
Next minimum bid $84
Location: Belgium
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $47.34
$
$

No bids placed.

$78 Bidder 2541
15-06-2018 21:02:09
$72 Bidder 5947
15-06-2018 21:02:00
$71 Bidder 2541
15-06-2018 21:02:00
$65 Bidder 5947
15-06-2018 20:46:46
$59 Bidder 2541
15-06-2018 14:46:25
$53 Bidder 3769
15-06-2018 14:39:30
$47 Bidder 3789
15-06-2018 14:39:12

Applied art, Architecture, Art (general), Colonial history, Curio & ephemera, Heraldry, History, Illustrated, Memorabilia, Religion, Science (general), Travels, War history - Quantity: 1

Object: Book
Number of Books: 1
Subject: Applied art, Architecture, Art, Colonial history, Curio & ephemera, Heraldry, History, Illustrated, Memorabilia, Religion, Science (general), Travels, War history
Author/ Illustrator: M. De Saurigny
Book Title: Histoires De La Chine,Du Japon, De La Perse, Etc
Condition: Good
Publication year oldest item: 1846
Edition: Illustrated Edition
Language: French
Original language: Yes
Publisher: La Librairie Universelle-Paris
Binding/ Material: Hardback

Beautiful scientific work on china, japan, Persia, indie, Arabia, Turkey, Egypt, algerie etc.
Reading on the sites, monuments, costumes and other reflections on the living habits of the various peoples.
Illuminated with 33 large engravings.
In good used condition.
Dimensions 22 × 14 × 3 cm. 534 pages.

Will be sent very carefully packed and with track and trace.

Be Dans L'Epoque  pro

Feedback score: 95.6
Reviews given: 143
Member since: August 22, 2012
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ZEER MOOI VOORWERP,PROFESSIONELE VERPAKKING ,EEN TOP VERKOPER,HARTELIJK DANK
    View translation Automatically translated. Turn off

    styling January 17, 2019

  • Goed aangekomen. Minpuntje, beter geen witte bisquit inpakken in krantenpapier (inktresten) en ook wat teveel onnodig restafval, grote kapotte plastic zak. Anders heel tevreden met mijn aankoop; waar-
    voor dank.

    user-f5e79a2 January 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sehr gute Kommunikation, absolut schönes Teil, hervorragend verpackt alles mehr als Prima..Danke
    View translation Automatically translated. Turn off

    andreaskoch January 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    eschils January 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Danke für die schnelle und perfekte Lieferung. Ich bin sehr froh, dass ich diese Figur jetzt einmal ohne den kleinsten Fehler habe. Die Pfeife war ja schon gewusst. Herzlichen Dank!
    View translation Automatically translated. Turn off

    armandoth January 10, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Zo als omschreven...een heel mooie tinnen kan, goede en snelle verzending.
    View translation Automatically translated. Turn off

    CMCor January 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Excelente trato del vendedor en su rapidez en el envio, la gran protección del jarrón en el embalaje y un maravilloso objeto que queria tener.
    View translation Automatically translated. Turn off

    olaf-1970 January 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Magnifico. Rápido y embalaje perfecto
    View translation Automatically translated. Turn off

    Belchu December 21, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Onmiddellijk verstuurd, onberispelijk verpakt, mooie aankoop.

    100 % tevreden!!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9f99944 December 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Muy bien recibido. Gracias, todo correcto
    View translation Automatically translated. Turn off

    fraycelso December 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Avete chiuso la transazione ma non ho mai ricevuto il mio ordine.
    Non farò mai più ordini su Catawiki non ritenendolo affidabile.
    è la seconda volta che non ricevo quanto da me pagato.
    View translation Automatically translated. Turn off

    giuseppesaba December 12, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Signore, le nostre scuse, ma la spedizione sta guardando la posta. Insistiamo per rimborsare il tuo ordine. Vorremmo ricevere i tuoi dati per il rimborso in modo che possiamo ripristinare la tua fiducia e , si spera, ricevere un feedback personalizzato. Si prega di messaggio sulla nostra e-mail personale
    rudy.de.dier@hotmail.com
    0032485438346
    View translation Automatically translated. Turn off
  • beautiful piece. Received it well packed.
    best wishes

    SOMENDRA December 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Good Seller. Thank You!
    View translation Automatically translated. Turn off

    mcmiller88 December 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Non ho ancora ricevuto l' oggetto
    View translation Automatically translated. Turn off

    marioamedeo November 28, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Articolo perfettamente imballato. Mi piace tantissimo. Sono molto soddisfatta. Grazie!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2f6f8a7 November 27, 2018

  • Honest seller, good communication.

    user-4bfaef4 November 21, 2018

  • Goed ingepakt. Item (Silver ladies writing set) in top conditie.

    CaballoRojo November 12, 2018

  • Geachte, graag enig bericht inzake mijn dubbele betaling. Ik wens dit opgelost te zien.

    user-b0357e6 November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Peça conforme descrição e muito bem embalada.
    View translation Automatically translated. Turn off

    EugeniaRaFigueira November 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    keurig in orde
    View translation Automatically translated. Turn off

    AREND-PETER November 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Good seller. Very good packaging. Correct product description.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Favoloso1 October 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    On photos, with reflections, it difficult to detect defects. So we must believe on the description: ”in good used condition with no chips …..” Received the piece on gilded rim there was defects
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-39423c2 October 12, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Geachte heer, de beschrijving stelt duidelijk in gebruikte conditie. De lichte en minimale gebruiksporen aan de vergulding vallen onder de beschrijving.
    Wij danken u van harte voor uw aankoop en feedback voor ons
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Schade aan kavel. Onprofessioneel in de communicatie en in het verpakken/verzenden.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-8f82e69 October 11, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Waarde Heer , U doet de waarheid onrecht aan. Uw kavel was wel degelijk zeer goed verpakt. Dat onze communicatie niet datgene was dat U hoopte te horen is een ander verhaal. Niettegenstaande danken we U van harte voor Uw feedback.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Muito bonito o vaso. Como descrito no site. Vendedor muito atencioso. A encomenda veio muito bem embalada. Com rastreamento seguro. Recomendo este vendedor, é profissional.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-ab6baf6 October 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Keurig ontvangen en mooi veilig ingepakt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Vwesterling October 4, 2018

View all 143 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $47.34
Austria $23.67
Belgium $11.84
Canada $47.34
Denmark $23.67
France $17.75
Germany $17.75
Ireland $23.67
Italy $23.67
Luxembourg $17.75
Netherlands $17.75
Norway $23.67
Poland $23.67
Portugal $23.67
Spain $23.67
Sweden $23.67
Switzerland $23.67
United Kingdom $23.67
Rest of Europe $23.67
Anywhere else $47.34

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Gentbrugge (Vlaams Gewest), Belgium.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in