You haven't verified your email address yet

Antonio Munari for A. Zen manufactory - Large polychrome majolica decorative wall plate - 52 cm

Lot reference 19095717
Antonio Munari for A. Zen manufactory - Large polychrome majolica decorative wall plate - 52 cm

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $142
Next minimum bid $154
Location: Italy
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $94.85
$
$

No bids placed.

$142 Bidder 9441
15-06-2018 11:06:08
$130 Bidder 7413
15-06-2018 11:06:08
$118 Bidder 9441
15-06-2018 11:05:58
$112 Bidder 7413
15-06-2018 11:05:58
$106 Bidder 9441
15-06-2018 09:00:11
$100 Bidder 7413
15-06-2018 09:00:11
$88 Bidder 9441
15-06-2018 08:59:51

1940s, Nove di Bassano, Italy

Nove di Bassano (Italy), 19th century

Large decorative wall plate made by Antonio Munari for the A. Zen manufactory, Nove di Bassano (Vicenza) in the 1940s.

About the author:
After his apprenticeship, Munari was active as a ceramist decorator in Nove, province of Vicenza, from the first half of the century at Società Arte Ceramica di Nove.
From 1937 to 1941 he collaborated as a decorator with the Nove manufactory A. Zen.
After the collaboration with Zen, in the years following World War II, he founded the workshop “Ceramiche A. Munari” in Nove Bassano.

Material: Nature-themed polychrome ceramic plate with multiple lobes, multilinear lip and blue rim. Decorated with floral elements in the centre and flower ramage on the lip.

Manufactory: A. Zen Ceramiche

Condition: excellent

- Note: a few signs of wear

Approximate measurements: max diameter 52 cm - weight 4.200 kg

Shipping with protective packaging and tracking number.

It L-Insolito  pro

Feedback score: 96.4
Reviews given: 172
Member since: November 3, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    As presented: perfect!
    View translation Automatically translated. Turn off

    BB2006 December 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    parfait bel objet
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5168fda November 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait, livraison rapide et objet emballé avec soin.
    View translation Automatically translated. Turn off

    majugi November 26, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ok. !!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    franznikolaus November 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Si, tutto bene. Il plico è giunto a destinazione. L'oggetto non ho avuto ancora modo di vederlo.
    View translation Automatically translated. Turn off

    francescosomma November 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    VOLEVO AVVISARE CHE COME DA ACCORDI CON IL VENDITORE RIMANDERO' INDIETRO LA MERCE MA NON SO COME FARE PER AVVERTIRE CATAWIKI
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-3b1265b November 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto bene
    View translation Automatically translated. Turn off

    vivajuve34 November 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Relativamente aos items nada a dizer, estão conforme o apresentado.
    No que diz respeito ao vendedor, só lamento é não me ter dado resposta a duas mensagens que lhe enviei, mas tudo bem.
    View translation Automatically translated. Turn off

    PENHA-GARCIA November 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Earrings are in great condition! Delivery took 2,5 weeks, but the seller always responded to my questions quickly. Would definitely buy there again.
    View translation Automatically translated. Turn off

    sandormarks November 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Correct and perfectly packed
    View translation Automatically translated. Turn off

    prezwa November 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto ok come da descrizione
    View translation Automatically translated. Turn off

    GIOCHIODE November 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles perfecto!
    View translation Automatically translated. Turn off

    erival November 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    envoi très rapide. Parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    samihor November 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto perfetto come sempre. Ottimo venditore da consigliare vivamente
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fioriblu October 31, 2018

  • Hello, the necklace is in perfect condition and was sent in a solid package. Grazie!

    user-28e5aab October 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Joli collier, conforme aux photos.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gambert October 24, 2018

  • lot was damaged, wrong packaging

    user-fe8040a October 23, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Buongiorno, perché avvisarmi solo ora del lotto danneggiato?
    Dopo ben 4 mesi!!!

    Se mi avesse avvisato per tempo avrei potuto aprire un reclamo allo spedizioniere.
    Il pacco era assicurato
    Ora, dopo così tanto tempo, saremo tutti danneggiati!

    Saresti così gentile da inviarmi una foto delle condizioni di arrivo, così come lo ha ricevuto?

    In ogni caso non trovo corretto lasciare un feedback negativo dopo così tanto tempo, sarebbe stato più corretto contattarmi all'arrivo del pacco ed avremmo trovato insieme una soluzione.

    Inoltre per spedire l'oggetto, ho commissionato una scatola con struttura in legno, a mie spese, per garantire il miglior imballo
    Avrei, quindi, potuto chiedere un risarcimento al corriere

    Ora non posso fare nulla...

    Spero che tu possa riconsiderare il tuo giudizio sul nostro lavoro

    Grazie
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Achat concluant, le collier est fidèle à la description.
    Livraison rapide.
    View translation Automatically translated. Turn off

    BREHAUT October 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Spedizione celere e oggetto che risponde esattamente a quanto descritto.
    View translation Automatically translated. Turn off

    festerina October 15, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mi perdoni...perché il feedback neutro?
    Non è soddisfatta del suo acquisto?
    Le sue parole sembrano dire il contrario...

    In attesa di suo graditissimo riscontro
    i nostri più cordiali saluti

    Grazie
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Product has not been delivered and shipping company hasn't or can't tell me where it was delivered to. Seller has contacted shipment company. Still pending

    user-5e2d262 October 12, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sorry about this! As we told you there's nothing more we can do except waiting for the paper from the shipping company to understand who signed for your package. We all need to be patient!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    great purchase
    View translation Automatically translated. Turn off

    peterbi October 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok. imballaggio perfetto
    View translation Automatically translated. Turn off

    Bisacci October 6, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hallo, ich habe dem Verkäufer schon Bescheid gegeben. Der Ring ist gut verpackt angekommen und vor allem, er gefällt sehr und passt. Besten Dank an den Verkäufer. G.M.
    View translation Automatically translated. Turn off

    GiBiIlBaThi October 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ho ricevuto oggi il bracciale e mi è piaciuto moltissimo, veramente bello!!!
    Grazie e alla prossima vincita...
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-abc28ed September 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    +++++++
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-88618c4 September 27, 2018

View all 172 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs

United States from $94.85

More information

Trusted shipping

  • Trusted carriers
  • Lower shipping fees
  • Integrated Track & Trace system

Carrier options

  • Poste-italiane_big-@2x
  • Tnt_big-@2x
  • Ups_big-@2x
  • Sda_big-@2x

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in