You haven't verified your email address yet

Tudor - Alzata bifacciale nuova e supporto x orologio - Unisex - 2011-present

Lot reference 19341117
Tudor - Alzata bifacciale nuova e supporto x orologio - Unisex - 2011-present

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Automatic - legno e acciaio - Box, Full set

Brand: Tudor
Model: Alzata bifacciale nuova e supporto x orologio
Gender: Unisex
Period: 2011-present
Movement: Automatic
Case material: legno e acciaio
Extras: Box, Full set
Type: Analogue wristwatch
Shipped Insured: No
Condition: Worn & in very good condition

Tudor set composed of:

TUDOR display stand in wood with satinised steel inserts. On one side, the brand and Tudor logo are applied in relief on a photo of a Porsche.
Two movable feet in black metal are used to keep it steady.
Dimensions: 46 x 46 x 2 cm.

Stand in heavy black material with plastic watch support and brand printed in white on the back.
Dimensions: 7 x 4 x 4 cm.

Tracked shipment.

It lancettepreziose08  

Feedback score: 100.0
Reviews given: 137
Member since: May 8, 2016
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    A perfect watchbox, fully original!
    View translation Automatically translated. Turn off

    lexschinkel September 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tout est pour le mieux, très content de la boîte, elle est telle que décrite ! Je recommande vivement ce vendeur
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9ac88d0 September 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles OK!
    View translation Automatically translated. Turn off

    chiara06 September 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    PERFETTO
    View translation Automatically translated. Turn off

    Silvercid July 25, 2018

  • Asked for extra shipping fee through paypal. They shipped the lot after I e-mailed the situation to Catawiki. They sent the lot by Posteitaliane in stead of TNT to be cheap. Delivery lasted 1 month.

    ugurozkol June 15, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    You bought 2 items (perfect and nothing to complain!) and we asked exactly cost of delivery for two pieces but you didn't want to pay so we shipped with Posteitaliane because was same price you payed (38 euro)
    Shipment arrived in 2 weeks you wait longer to take it from custom (we helped,as a courtesy, with custom declaration too!!)
    You threated us to do what you want otherwise you should leave a negative feedback......
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Muchas gracias, es muy bonito y la caja es simplemente espectacular.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Miguelangelpena June 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    dariocolombo June 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very happy with purchase and handling, thank you!! +++++
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hanzi8888 May 29, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles OK!
    View translation Automatically translated. Turn off

    chiara06 May 29, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto perfetto,è sempre un piacere...ottimo venditore!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    baccino82 May 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto perfetto,descrizione,tempi di consegna e condizioni,top
    View translation Automatically translated. Turn off

    Brescia1967 May 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto ok,è stato un piacere.Grazie.
    View translation Automatically translated. Turn off

    baccino82 May 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Oggetto aggiudicato il 7 sera il 9 pomeriggio era già a casa.
    View translation Automatically translated. Turn off

    cibobai May 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ottimo affare !
    View translation Automatically translated. Turn off

    giuseppeferrara April 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    todo muy muy correcto
    perfecto embalaje
    gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    MONTREhnos March 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Preciso e puntuale. Molto professionale.
    View translation Automatically translated. Turn off

    carlobroglia2 February 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nothing to complain about, thank you!
    View translation Automatically translated. Turn off

    malmouche February 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    SUPER ! Grazie ...was perfect
    View translation Automatically translated. Turn off

    JVDP January 22, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very Nice . Perfect delivery ... THX
    View translation Automatically translated. Turn off

    JVDP January 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    articoli ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    docdimurro January 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto bene, veloci e puntuali
    View translation Automatically translated. Turn off

    orologiopazzo January 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto come descritto. Soddisfatto.
    View translation Automatically translated. Turn off

    LiloRe92 January 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect transaction. product conformity, packaging, shiping, delivery, everything OK
    View translation Automatically translated. Turn off

    GGio January 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top item was zo als vermeld
    View translation Automatically translated. Turn off

    070789 January 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Quick delivery , beautifull Tudor box , Good service.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Canon52 January 1, 2018

View all 137 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $58.29
Austria $29.15
Belgium $29.15
Canada $58.29
Denmark $29.15
France $29.15
Germany $29.15
Ireland $29.15
Italy $13.99
Luxembourg $29.15
Netherlands $29.15
Norway $29.15
Poland $29.15
Portugal $29.15
Spain $29.15
Sweden $29.15
Switzerland $34.97
United Kingdom $29.15
Rest of Europe $29.15
Anywhere else $58.29

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in