You haven't verified your email address yet

ITT or JVC NIVICO Omnidirectional Globe Cube Speakers 1960's

Lot reference 20240269
ITT or JVC NIVICO Omnidirectional Globe Cube Speakers 1960's

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in:

Current bid $144
Next minimum bid $156
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $127.87
$
$

No bids placed.

$144 Bidder 2517
15-08-2018 20:17:19
$144 Bidder 4721
15-08-2018 20:17:19
$133 Bidder 2517
15-08-2018 19:51:08
$121 Bidder 2449
15-08-2018 19:51:08
$69 Bidder 2449
14-08-2018 23:32:47
$63 Bidder 5372
13-08-2018 23:58:50
$57 Bidder 1504
13-08-2018 19:16:27

GOOD CONDITION

Brand: JVC
Type: Set of Speakers
Condition: Very Good Plus

Nice pair of hanging omnidirectional speakers from the 1960's.

I believe there are from ITT but i cannot find a brand. The size and dimensions also look like JVC Nivico.

Diameter is around 30 cm and they weight around 5 kilogram each.

They include speaker cables and an aluminium rod to suspend it.

WYSIWYG

Nl Wouter  

Feedback score: 100%
Reviews given: 63
Member since: October 30, 2015
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bien emballée
    Conforme
    View translation Automatically translated. Turn off

    JBL55 August 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Keurig netjes en snel afgehandeld
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-33e08c0 August 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The discman does not work. The walman sometimes does not work. The Sony MZ-E20 minidisk player works but the display does not look good. The Sony MZ-E60 minidisk player is the only device that works i
    View translation Automatically translated. Turn off

    mb69 August 7, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    alles is goed verlopen verzending was in orde
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-bc8301c July 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Professional seller. Fast shipping and well packaged. Good communication with the seller to solve problems. 100% recommended
    View translation Automatically translated. Turn off

    telepata July 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    J'ai enchéri deux fois sur le même objet avec une différence la 2e fois de 300,00 euros. Le vendeur a retiré l'objet avant que je ne puisse payer. C'est de la truanderie
    View translation Automatically translated. Turn off

    Marcscho July 4, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Thats not true and also impossible for me as a seller. I cannot cancel anything. You did not pay in time, thats why Catawiki canceled your order and the item is auctioned again. Maybe you would like to change your feedback in to positiv or atleast neutral because the story you are telling is untrue.

    Thanks in advance!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Item as described. Good packing.
    View translation Automatically translated. Turn off

    spider-passion May 26, 2018

  • Thanks to the rigid form of the product the shipping worked Ok. Arrived fast and hopefuly are operational.

    PeKaRi May 18, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    top kwaliteit en zeer snelle levering,ik ben er heel blij mee bedankt
    View translation Automatically translated. Turn off

    Saint55 May 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ik wijzig mijn feedback in neutraal. Kom met een gedownload manual niet verder dan enkele zenders. In de beschrijving niets te vinden over deuk in het panel achter de ruitjes! Per mail verder.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Geotes April 25, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Wat is het probleem? De Beosound komt bij mij van de muur en heeft jaren dienst gedaan, het apparaat was perfect werkend.

    Hoor graag van je zodat we dit kunnen oplossen.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Warte nun schon seit 4 Wochen auf die Boxen .Verkäufer reagiert nicht auf Mails .
    Fühle mich betrogen !!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4fd833b April 20, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hallo,

    Ich werde montag sofort GLS anrufen, das pakket ist schon die 20e April versanden. Ich melde mich. Enschuldiging fur die verspatung.

    Gruss, Wouter
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    pas d'attente de livraison
    bien emballé
    état fidèle à l'estimation de l'expert
    déjà en fonction !!! heureusement les voisins
    aiment le jazz !!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9c7109b April 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bon matériel. Manque l'antenne du receiver.
    View translation Automatically translated. Turn off

    jojacoby April 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très agréable échange avec le vendeur.
    View translation Automatically translated. Turn off

    VEXLARD April 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    diffusori favolosi rispetto alle dimensioni veramente spettacolari.
    pienamente soddisfatto
    saluti Elio
    Italia
    View translation Automatically translated. Turn off

    pilutino April 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    One of the speakers damaged at one edge, due to the total inadequacy of the packaging.
    Other feedbacks show that this is a habit of this seller, this fb is not negative only to avoid contacting.
    View translation Automatically translated. Turn off

    paolo-a March 30, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sorry to hear that, but I did not hear anything from you so far, you bought the speakers on the 3rd of februari, its now the 31 of march ??? Why did't you speak up? Maybe we could get a refund from the logistics partner or you could get in touch with me to sort this out.. Its a bit late now for that.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    è una penosa esperienza che sembra avviata verso la conclusione..
    View translation Automatically translated. Turn off

    mariovirgilio March 28, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Pedido entregado en malas condiciones. El equipo NO funciona y el vendedor no contesta.
    Saludos
    View translation Automatically translated. Turn off

    yatedigo March 26, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I send you 3 messages and you did not reply to me. What is the problem? How can we fix it? I spoke to Catawiki 2 days ago and asked them why you did not respond? Havent heard anything from you so give me the oppertuniy to fix this instead of complaining and giving negativ feedback for nothing.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ricevuto 2 diffusori t+a pp120 constatando vari problemi in gran parte provocati dal trasporto.in parte risolti con la pronta collaborazione del venditone, OK
    View translation Automatically translated. Turn off

    sandroA March 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Thanks! I tried to tell the seller but he did not succeed! The deck did not work, I had to go to a specialist service where the repair was 80 euros.I do not give negative feedback because there may be
    View translation Automatically translated. Turn off

    minidisc555 March 13, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    conflict naar tevredenheid opgelost
    View translation Automatically translated. Turn off

    Heleen-Nijmegen March 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very good !!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    jmg55 February 26, 2018

  • Ik heb de goederen ontvangen en ben met de verkoper overeengekomen dat alles in orde is

    truongsony February 20, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    La radio no funciona
    View translation Automatically translated. Turn off

    blage January 30, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hi,

    The Item is untested but it should work, there is a lose cable from the battery compartment.

    This was in the text. Did you read it? I think this is the problem and its an easy fix. Keep me posted.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Product zoals beloofd in nieuwstaat, zeer goed verpakt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    puckim January 26, 2018

View all 63 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $127.87
Austria $45.21
Belgium $45.21
Denmark $45.21
France $45.21
Germany $45.21
Italy $45.21
Luxembourg $45.21
Netherlands $16.65
Spain $45.21
Sweden $45.21
United Kingdom $45.21
Rest of Europe $52.17
Anywhere else $127.87

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Enschede (), Netherlands.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in

Never miss another special object!

Catawiki auctions off 30,000 special objects every week. Leave your email address, and we will send you free updates on our special objects and great discounts.

No, I'm not interested in special objects or discounts