You haven't verified your email address yet

Beosound 5 + Master 5 with rare Cd Ripper and Wall Bracket

Lot reference 20251507
Beosound 5 + Master 5 with rare Cd Ripper and Wall Bracket

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in:

Current bid $1,275
Next minimum bid $1,391
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $104.28
$
$

No bids placed.

$1,275 Bidder 4058
10-08-2018 22:25:53

Beosound 5 Serial: 21369073 - Beomaster 5 serial: 2110276 CD Ripper serial : 22475286

Brand: Bang & Olufsen
Type: Hi-Fi Set
Condition: Near mint

This Lot Contains:

1x Beosound 5 system ( Type 2900 )
1x Beomaster 5 ( Type 1753 ) 500 GB
1x Bang and Olufsen Cd Ripper ( Type 2106 )
1x Cable set for all the systems ( also the cables for the CD Ripper
1x Bang and Olufsen Wall Bracket ( item 1219366 )

ALL THE ITEMS WILL BE SHIPPED IN ORIGINAL PACKAGING


BEOSOUND 5 System with wall bracket

This beautiful music system is the first truly digital audio product offered by Bang & Olufsen, designed to eliminate the need for physical discs and tapes completely and to take your music forward into the future.

The BeoSound 5 is operated with an innovative and intuitive control module, mounted to the right-hand side of the LCD screen. The module consists of two wheels - one for navigation, one for volume - plus a 'pointer' control, which navigates a beautiful thin blue beam of light across the screen, highlighting your selections before playing. Artist and track details are shown on the screen during playback, with CD artwork also displayed (if applicable).

The clever 'MOTS' (More Of The Same) algorithm lets users play one track whilst it monitors rhythm, tone, and tempo - before playing a similar track automatically after the previous tune has ended. This means that you can set BeoSound 5 off at the start of a party/gathering and enjoy your very own personal DJ for the entire night without having to lift a finger

This BeoSound 5 is sold with the 500 GB BeoMaster 5 Hard Drive, which contains enough space to hold up to 200,000 3-4 minute tracks

BEOSOUND 5 RARE CD RIPPER

This CD ripper for the BeoSound 5 has been manufactured to add to existing installations. The ripper is designed to copy music to the BeoMaster 5 hard drive. It is not used as a CD player.

Nl Vintage Bang and Olufsen  pro

Feedback score: 90.5%
Reviews given: 44
Member since: October 31, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ziet er als nieuw uit en werkt prima. bedankt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    davids69 August 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    well packed, well arrived,well functioning, thank you !
    View translation Automatically translated. Turn off

    catimini3 August 13, 2018

  • Very fast delivery; item as described and well packed.

    Arbeide August 13, 2018

  • please avoid this seller
    1. delivery time was 3weeks 2. order arrived without main cables 3. was asked to by myself now chasing for a month without response for 75eur refund 4.almost never replies

    user-f316002 August 10, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Lukas Kristanavicius,

    1. No control over the delivery time.
    2. Your order was incl cables only not an RJ45 that was not in the lot.
    3. You decide to buy one for €75 ! and want us to refund !
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Zó stevig ingepakt tijdens de verzending, dat zelfs een olifant de speakers niet stuk zou krijgen. Superb !
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-ff07b48 August 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Het product was snel bezorgt en compleet alleen aan de remote zat een verkeerde stekker. Ik heb dit gemeld en kreeg direct reactie. Moet de remote nog terug sturen maar weet zeker dat het wordt opgelo
    View translation Automatically translated. Turn off

    DP1959 August 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goed product en snelle levering.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c8228b6 August 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Cela fait des semaines que j’attemds
    La commande a été expédiée à une autre adresse que celle demandée suite aux enchères.
    Aucune réponse..si ce n’est “cela va arriver”
    Tres tres mauvais service../
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gentparis15 July 17, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Wij hebben u geïnformeerd over de situatie met de verzender DHL. Voor ons is de fout die zij hebben gemaakt onmacht. Wij hebben u aangegeven dat wij uw pakket zo snel mogelijk verzenden als het bij ons geretourneerd is. Uiteraard niet meer via DHL. Jammer van de negatieve feedback maar deels wel begrijpelijk.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Délai très long, manque toujours deux cables et le vendeur me dit de me débrouiller seul et me rembourserait. J'attends toujours les cables depuis 8 semaines
    Je n'achèterai plus rien sur Catawiki
    View translation Automatically translated. Turn off

    gf07 July 10, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ik begrijp dat u 2 netsnoertjes mist?
    Wilt u deze nog nagezonden hebben?
    vr gr.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Non ho ancora ricevuto il lotto ordinato
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-3149ed3 July 9, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    U moet een deze dagen het element hebben ontvangen.
    Vr gr.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles prima in orde
    View translation Automatically translated. Turn off

    Nike5 June 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vlotte afhandeling had hem met een paar dagen al binnen was goed verpakt en werkt prima helemaal tevreden
    View translation Automatically translated. Turn off

    beaschonewille June 20, 2018

  • Thanks for a great B&O

    Mitoivon June 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect.Speaker cover got slightly damaged in transport.Seller replaced the item fast.
    Excellent seller.
    View translation Automatically translated. Turn off

    tfjb June 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very fast shipping,packaged very well.
    Happy with this transaction,excellent seller!.
    View translation Automatically translated. Turn off

    tfjb June 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Das Teil ist defekt angekommen.Habe Bilder geschickt,danach kein Kontakt! Für mich unseriös, 440,00 € rausgeworfen. Da keine Rückmeldung, bei Facebook vielleicht schon. Bin schön sauer !!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f27b164 May 14, 2018

  • OK

    JanDuda May 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    El subwoofer ha llegado en buen estado, pero no lo he podido probar al no haber mandado el cable Power Link de 8 patillas.
    Cuando disponga del cable lo probaré
    View translation Automatically translated. Turn off

    Felipe1948 May 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ok good
    View translation Automatically translated. Turn off

    Mirkokod April 13, 2018

  • Very good service but no power cable received can you please rectify?
    I have tried messaging seller but won’t let me. Please advise thank you

    Walke73 April 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very satisfied
    View translation Automatically translated. Turn off

    Rogerfr April 9, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Trotz mehrerer Nachrichten(durch Catawiki bestätigt),keine Reaktion.Ersteigerte Auktion nicht erhalten.
    Viel Geld für nichts.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Marathoni-2018 April 8, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello Rosita,

    When did you contact us ? We have never recieved any massage from you. Also what seems to be the problem? It is very unprofessional to give a negative feedback when you never contact us and don’t subscribe your problem!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles in orde!
    View translation Automatically translated. Turn off

    catawikitaylor April 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfette condizioni e perfetto funzionamento.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Compy70 March 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Los Beolab estaban nuevos, perfectos,
    Necesité algún cable complementario para conectarlos a un equipo que tenia y me los enviaron sin costo adicional alguno.
    Muy amables y eficientes,
    View translation Automatically translated. Turn off

    capeton March 23, 2018

View all 44 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $104.28
Netherlands $23.13
Rest of Europe $69.50
Anywhere else $104.28

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Spijkenisse (Zuidholland), Netherlands.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in

Never miss another special object!

Catawiki auctions off 30,000 special objects every week. Leave your email address, and we will send you free updates on our special objects and great discounts.

No, I'm not interested in special objects or discounts