You haven't verified your email address yet

Picknick mand 6 persoons zelden gebruikt - Picknick - 2010 (1 items)

Lot reference 20272679
Picknick mand 6 persoons zelden gebruikt - Picknick - 2010 (1 items)

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $162
Next minimum bid $174
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $46.37
$
$

No bids placed.

$162 Bidder 0160
19-08-2018 20:06:31
$151 Bidder 1304
19-08-2018 20:06:20
$149 Bidder 0160
19-08-2018 20:06:20
$139 Bidder 1304
19-08-2018 20:06:09
$127 Bidder 0160
19-08-2018 20:06:09
$117 Bidder 1304
19-08-2018 20:06:00
$111 Bidder 0160
19-08-2018 20:05:59

Used - Porselein borden mokken rvs bestek 6 persoons

Type of Object: Picknick mand 6 persoons zelden gebruikt
Qualification: Original/official
No. of items: 1
Model/ Title: Picknick
Material: Porselein borden mokken rvs bestek 6 persoons
Condition: Used
Year (youngest object): 2010

For sale: Nice complete picnic bag/basket for 6 people. Entirely in neat condition and is barely used! This wicker picnic basket/bag is original lined with retro English fabric. 6 ceramic plates and 6 mugs, 6 x stainless steel cutlery with white handles. The mugs (cups are specially packed in holder) The lid can be opened with everything properly strapped, see the photos. The picnic set also includes a salt and pepper shaker and a matching retro Brown thermos. The dimensions of the basket are ca 60x21x40 cm. In short, a nice retro item for in/with/on your classic car, Jaguar, Porsche, Mercedes, Ferrari, BMW, VW Beetle, T1, Ford Mustang, (sailing) boot, on your motorcycle or bicycle, or on a campsite or as a gift to surprise your loved one!

Shipping with track and trace in a sturdy cardboard box.

Nl Theoscar-nl  

Catawiki member since October 21, 2015, received 71 reviews in total (31 in last 12 months)

Feedback score: 93.3% (31 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ZERO Iat this day I don't receive my jacket
    As you know I payed 15 days ago
    View translation Automatically translated. Turn off

    ewerbrouck April 16, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Why do you give ME the BAD feedback?? I send it and overasked the package for you; It is arrived in FRANCE and I contacted the French Post;
    IT WILL BE AT DESTINATION NEXT DAYS!!!! see below;
    N° de colis PA0 056 582 634
    Statut Votre colis a été remis à un confrère. Il vous sera livré dans les prochains jours.
    Adresse du destinataire
    6 RUE VILLEBOIS MAREUIL
    92410 COURBEVOIE
    HISTORIQUE DE VOTRE COLIS
    Date Statut du colis
    17/04/2019 Votre colis a été remis à un confrère. Il vous sera livré dans les prochains jours.
    12/04/2019 Votre colis a subi un retard, nous faisons le nécessaire pour vous livrer dans les meilleurs délais. Veuillez nous excuser
    05/04/2019 Votre colis est arrivé sur notre agence régionale
    04/04/2019 Votre colis est pris en charge par Colis Privé. Il va être expédié sur notre agence régionale
    04/04/2019 Votre colis a été expédié par votre webmarchand, mais n a pas encore été pris en charge par Colis Privé

    PLEASE REMOVE the BAD FEEDBACK....
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooie antieke schildjes!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Senoeseret March 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    wel, de bestelling is onbeschadigt binnengekomen, zat goed verpakt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-798959a February 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Reçu dans les temps. Emballage ok
    Produit répondant à la description
    View translation Automatically translated. Turn off

    SpitfireMk3 February 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very quick delivery 👍
    View translation Automatically translated. Turn off

    Snyggmagnus February 14, 2019

  • Very fine transaction. Tha,nks

    user-3ee1371 February 5, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Reçu dans le délai indiqué, conforme au descriptif. Aucun problème, bon emballage.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Philippe42340 February 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima verpakt. Op tijd verstuurd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-6ccda37 January 30, 2019

  • Everything is OK

    Pavlin-1 January 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Jestem cały czas w domu a wy piszecie ze paczka dostarczona.KŁAMSTWO!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    hannaszczepaniak January 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Colisbien reçu et bien emballé correspondant à la description
    View translation Automatically translated. Turn off

    remibourillon January 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima voor elkaar. Ook heel goed ingepakt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    quak November 30, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    As advertised.
    View translation Automatically translated. Turn off

    SUPER5 November 14, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    prima
    View translation Automatically translated. Turn off

    fredpopa November 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    impecable
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c657601 October 31, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bedankt!
    View translation Automatically translated. Turn off

    GrootAuto October 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    het is een mooi set ik ben zelf monteur.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ronald3454AH October 2, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    carmelocaladogarcia September 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tudo bom, muito obrigado
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9835ad5 September 25, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    very nice ,as schown in the photo,well packed
    View translation Automatically translated. Turn off

    Milomagnolia September 11, 2018

  • Quick delivery
    And I am absolutely thrilled
    Thank you

    Blocker-1 September 4, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super snelle verzending , thanks.
    View translation Automatically translated. Turn off

    wijcklaan August 16, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Everything went well.
    The only negative was that the indicated tracking number did not allow to follow the package.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-fc5c519 August 12, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Misleidende advertentie: 2 items geadverteerd,1 geleverd.
    Afmetingen horloge kloppen niet met advertentie!
    Telefonisch gemeld bij Catawiki, wens geen kontakt met verkoper!
    Foto’ s gestuurd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jankessels August 3, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vreemd, dat u zo reageert; problemen zijn er om op te lossenl Dat wilt u kennelijk niet; Wat mij betreft; Stuur maar retour maak ik er iemand anders blij mee; Een advertentie goed lezen is tenslotte zeer belangrijk voordat u een aankoop doet, daarnaast waren de foto's ook duidelijk; Alvast bedankt
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    muy buena descripcion, transporte rápido. Todo sin problemas
    View translation Automatically translated. Turn off

    periquin123 June 26, 2018

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $46.37
Austria $23.19
Belgium $23.19
Canada $46.37
Denmark $23.19
France $23.19
Germany $23.19
Ireland $28.98
Italy $23.19
Luxembourg $23.19
Netherlands $9.85
Norway $28.98
Poland $28.98
Portugal $28.98
Spain $28.98
Sweden $28.98
Switzerland $28.98
United Kingdom $23.19
Rest of Europe $28.98
Anywhere else $46.37

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Koudekerke (ZE), Netherlands.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in