You haven't verified your email address yet

2002 Chateau Vray Canon Boyer, Canon-Fronsac - Mathusalem 6l in OWC

Lot reference 20286605
2002 Chateau Vray Canon Boyer, Canon-Fronsac - Mathusalem 6l in OWC

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in:

Current bid $81
Next minimum bid $87
Location: France
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $114.77
$
$

By bidding you confirm that you are 18 years or older.

No bids placed.

$81 Bidder 4396
15-08-2018 20:20:07
$75 Bidder 6341
15-08-2018 20:19:06
$69 Bidder 4396
15-08-2018 20:17:44
$63 Bidder 6341
15-08-2018 20:17:37
$57 Bidder 4396
15-08-2018 20:17:30
$52 Bidder 5770
15-08-2018 19:43:38
$46 Bidder 8797
15-08-2018 12:33:15

Bordeaux, French wine

Bottle size: Mathusalem (6.0L)
Number of bottles: 1
Region: Bordeaux
Year: 2002

We are producers since 1740 in Bordeaux and we offer you an exceptional wine:

Grand Vin de Bordeaux : A wonderful Canon Fronsac!

Direct property! Superb Mathusalem -6 Liters in Wooden Case.
All our wines are perfectly stored at our Chateau cellar

This vineyard, oriented at noon on the southern slope of the famous hillside of Canon, is planted with Merlot and Cabernet grape varieties. Thanks to its magnificent exhibition, it produces red wines of perfect maturity, which are distinguished by their softness, their body, their bouquet and their very finesse. Wine of great guard but able to be tasted young thanks to its amazing roundness.
Regularly ranked in the top five Canon Fronsac!
The 2002 vintage is full of fruity flavors.
A lively and powerful wine. Good length in the mouth.
This wine is to be tasted more particularly on grilled meats or in sauce as well as on cold meats and cheeses.

Fr canonboyer  pro

Feedback score: 88.2%
Reviews given: 37
Member since: September 29, 2017
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles OK, danke
    View translation Automatically translated. Turn off

    Beda2070 August 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Excellent
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1d29098 July 21, 2018

  • Top serio!!

    user-1c413d0 July 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    perfectly packet, beautifull bottle! top
    View translation Automatically translated. Turn off

    Stephan-v-s July 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    commandé le 21.06
    toujours pas livré le 28.06
    Catawiki pas fiable
    View translation Automatically translated. Turn off

    Agnes92 June 28, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Malheureusement la grève sncf a perturbé nos délais de livraison !
    Nous livrons désormais avec Chronopost.
    Mille excuses
    View translation Automatically translated. Turn off
  • recommended seller...receive the wine well packed..Thank u so much

    user-62a7fca June 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    patcash53 June 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait !
    View translation Automatically translated. Turn off

    jelevobi1 June 8, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tout est bien arrivé, en trois envois, à trois jours d'écart. Très correctement emballé. merci.
    View translation Automatically translated. Turn off

    TanguyImelda June 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    super 12 liter!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Goossen June 5, 2018

  • Well Packed

    honeytonyman May 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nach Erhalt des Weines, wurde festgestellt, dass der Kork undicht ist und der Wein ausläuft - leider bis jetzt (nach über einer Woche) trotz mehrmaliger Versuche keine Rückmeldung vom Verkäufer
    View translation Automatically translated. Turn off

    2ich May 22, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bonjour,
    Je peux vous envoyer un nouveau bouchon ?
    Cordialement
    Hubert
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Après que la bouteille est été cassée,durant le transport, le vendeur m'a garantit vouloir me rembourser dans les 15 jours... Bilan çà fait 1 mois et demi que j'attend...Très mauvais plan
    View translation Automatically translated. Turn off

    lucastorreillesdestagel May 22, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Nous avons demandé à Catawiki de procéder au remboursement car nous ne pouvons pas le faire directement. C'est pour cela que le délai est plus long. Aujourd'hui, avez-vous bien été remboursé ?
    Malheureusement, les transporteurs ne sont pas toujours délicats avec les colis qui leur sont confiés... malgré les emballages adaptés à nos expéditions.
    Nous avons suivi de près la livraison de votre colis et avons toujours été présents lors de vos demandes. Il est donc dommage de recevoir un tel avis pour un problème de transport dont nous ne sommes pas directement responsables.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Simply perfect! Seamless and prompt shipping, arrived in pristine condition

    user-a2ab5f7 March 23, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect
    View translation Automatically translated. Turn off

    jackvandenborn March 19, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles bestens!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    pittb123 March 3, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    parfait aucun problème. Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    nbruhns February 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I have been to the post office and unfortunately we have found that the bottle was completely broken. I can photograph the item and return if desired, but I would like a refund of € 136.20
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hartai February 19, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Les transporteurs ne sont pas toujours très délicats.
    Il faut déballer le colis devant le livreur et le refuser s'il y a un problème.
    Nous payons une assurance pour pouvoir remplacer gratuitement le colis abîmé ou cassé.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hoffentlich ist der Wein besser, als es die Verpackung war. Die Kiste ist zerbrochen; sollte ein Geburtstagsgeschenk sein ...
    Schade, aber ich bin ja nicht der erste, dem das passiert.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Wertarbeit1948 January 27, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Les transporteurs ne sont pas toujours très délicats.
    Il faut déballer le colis devant le livreur et le refuser s'il y a un problème.
    Nous payons une assurance pour pouvoir remplacer gratuitement le colis abîmé ou cassé.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • A bit unstable of packaging as the OWC had broken in transport and the sealed top had gotten damaged due to being hit. Wood box broken, but nothing wrong with the bottle. So still okey.

    thewiz January 15, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Les transporteurs ne sont pas toujours très délicats.
    Il faut déballer le colis devant le livreur et le refuser s'il y a un problème.
    Nous payons une assurance pour pouvoir remplacer gratuitement le colis abîmé ou cassé.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    fles is niet aangekomen en verkoper reageert niet op mail
    View translation Automatically translated. Turn off

    jeantonsprong December 18, 2017

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Mr Sprong,
    We answered your email as soon as we had a return of our carrier. We sent your bottle 3 days after the validation of your order. We contacted again the carrier and we know that they take care of your parcel.
    We are sincerely sorry for this transport's problem, it is independent from our will.
    Kind regards.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sehr gute Verpackung, schneller Versand.
    View translation Automatically translated. Turn off

    lebertran November 27, 2017

View all 37 reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Shipping costs

United States $114.77
Austria $56.81
Belgium $56.81
Canada $79.99
Denmark $56.81
France $45.21
Germany $56.81
Hong Kong, China $79.99
Ireland $56.81
Italy $56.81
Luxembourg $56.81
Netherlands $56.81
Norway $56.81
Poland $56.81
Portugal $56.81
Spain $56.81
Sweden $56.81
Switzerland $56.81
United Kingdom $56.81
Rest of Europe $56.81
Anywhere else $114.77

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Saint Michel de Fronsac (), France.

Question about this lot?

Contact our Customer Support

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

  • Mastercard
  • Visa
  • Bank transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in

Never miss another special object!

Catawiki auctions off 30,000 special objects every week. Leave your email address, and we will send you free updates on our special objects and great discounts.

No, I'm not interested in special objects or discounts