You haven't verified your email address yet

Ornapress AG - modular wine rack

Lot reference 20922067
Ornapress AG - modular wine rack

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $63
Next minimum bid $69
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $52.29
$
$

No bids placed.

$63 Bidder 7412
25-09-2018 19:38:23
$58 Bidder 2721
25-09-2018 19:38:23
$52 Bidder 7412
25-09-2018 17:25:09
$46 Bidder 5012
25-09-2018 12:56:29
$40 Bidder 7412
25-09-2018 12:56:29
$34 Bidder 5012
25-09-2018 11:07:44
$29 Bidder 5627
25-09-2018 11:07:44

Late 20th century, Switzerland

Set of four modular wine bottle racks. These can be used in different ways, as you can see from the photos. You can arrange them like Lego blocks. In good but used condition. Comes with a sticker 'Made in Switzerland'.

Measurements per block: 29 x 20 x 27 cm.
Material: hard plastic

Will be shipped by PostNL within the EU and by DHL for destinations outside the EU. Can be picked up in Hilversum (the Netherlands) by appointment.

Opmeer Antiques & Design:

Trading in (vintage) design furniture, antiques, industrial design, watches and art.

Nl Opmeer Antiques  pro top

Catawiki member since November 23, 2015, received 505 reviews in total (203 in last 12 months)

Feedback score: 99.0% (203 reviews)
(last 12 months)
  • Very good seller, thanks

    user-baf5b18 May 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Lamp is prachtig.
    View translation Automatically translated. Turn off

    janmeesen May 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tout est parfait. Objet conforme au descriptif.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-da6f8fd May 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    At end... everything ok. Thanks
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-ec6f7e0 May 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    TODO PERFECTO
    View translation Automatically translated. Turn off

    ALDAN52 May 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    stoel ziet er uit zoals beschreven. Bedankt voor de moeite.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Har100 April 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    **** ALL OK !! *****
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a37bb34 April 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hoi de bestelling is in goede orde ontvangen.
    Bedankt voor de keurige verzorging en inpakken daarvan.
    Gr John.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Jwessel April 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Molto bene. Ordine inviato correttamente, imballo adeguato.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1cc9b00 April 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Pakket goed aangekomen en geheel in overeenstemming met de foto's en de omschrijving. Dank!
    View translation Automatically translated. Turn off

    RMcKing April 24, 2019

  • As described . I am very satisfied .

    user-80f8aca April 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    L’oggetto è arrivato in tempi brevi e ben imballato
    Dalle foto la borsa appariva molto più grande del reale....
    La chiusura appare bloccata è ancora non sono riuscito ad aprirla
    Contatterò il ven
    View translation Automatically translated. Turn off

    ugoratti April 19, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The dimensions are stated in the lot so I can´t help it if you think it is smaller as in the picture. It opens just fine. click the lower part sideways and it´ll open.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Erg mooie tafel, goede informatie en soepel geregeld.
    Prijs was goed.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f6db59b April 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Wat een toptafel! Alles prima geregeld bij afhalen. Zwaar item gezamenlijk ingeladen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    RobbiedeB April 10, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Apesar do transporte ter deixado a mesa em mau estado, o vendedor arranjou uma solução: Dividimos o custo do arranjo.
    View translation Automatically translated. Turn off

    LilianaMartinsHespanha April 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Correct ,livraison un peu tardive
    View translation Automatically translated. Turn off

    nor10man02die52 April 5, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect verzonden, in goed overleg met de verkoper, artikel was exact zoals omschreven. Erg prettig.
    View translation Automatically translated. Turn off

    akleuver April 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    el articulo ha llegado muy rapido, he tenido un problema cuando lo recibi pero hemos llegado a un acuerdo con el vendedor, comprensivo. le seguire comprando seguramente
    View translation Automatically translated. Turn off

    djarme March 28, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    That is strange to hear to say the least. We have send you a private message to resolve the issue.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • a fair deal,10/10

    user-dee0393 March 24, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f23b529 March 24, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Object opgehaald, in mooie staat, vriendelijke man, heeft alleen maar mooie spullen, aanrader!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    wstolte March 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Schnelle Lieferung, super verpackt, alles ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    JMRM1707 March 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    parfait .merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hanoki March 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I bought a table lamp that arrived with the light bulb base broken and the screw thread damaged. I had to bring it to get restored, otherwise it couldn't be used.It wasn't mentioned in the description
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-813484e March 15, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    We shipped it as it was on the photo´s: without any damages. If something is broken please send me the photo's of how it arrived so we can help to find a solution. All our parcels are insured so if tyou have it restored and send us the invoice of the restoration we can claim that.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    extremely fast delivery! great item, would buy it again!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-d75e0e5 March 14, 2019

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $52.29
Austria $29.05
Belgium $23.24
Canada $52.29
Denmark $29.05
France $23.24
Germany $29.05
Ireland $29.05
Italy $23.24
Luxembourg $29.05
Netherlands $9.30
Norway $29.05
Poland $29.05
Portugal $29.05
Spain $29.05
Sweden $29.05
Switzerland $29.05
United Kingdom $29.05
Rest of Europe $29.05
Anywhere else $52.29

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Hilversum (NH), Netherlands.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in