You haven't verified your email address yet

Silver cup - 1 - Silverplate - Netherlands - 1900-1949

Lot reference 22401629
Silver cup - 1 - Silverplate - Netherlands - 1900-1949

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $3
Next minimum bid $5
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $33.36
$
$

No bids placed.

$3 Bidder 9240
02-12-2018 10:04:19

Good condition - used with small signs of aging & blemishes

No. of items: 1
Object: Silver cup
Material: Silverplate
Estimated Period: 1900-1949
Country of Origin: Netherlands
Condition: Good condition - used with small signs of aging & blemishes

Silver cup with marks

Nl user-2602997  

Catawiki member since September 10, 2018, received 39 reviews in total (39 in last 12 months)

Feedback score: 83.8% (39 reviews)
(last 12 months)
  • Snelle levertijd, goed verpakt en een mooi attribuut. Een uitermate correcte afhandeling.

    user-420f5c9 May 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    è passato pù di un mese e non so niente del mio pacco.
    View translation Automatically translated. Turn off

    caporale9 May 16, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Chiama il tuo servizio postale. Hai un numero T&T! Qual è la mia colpa ???
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    De kavel was goed verpakt. Echter de gekochte klok is stuk en loopt niet. Ook het gongmechanisme zit vast. In de advertentie stond dat de klok goed funtioneerde, maar dus niet.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Cees7 May 12, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Voor verzending Mechanism gefunctioneerd goed!
    Om goed te kunnen functioneren, moet de klok op een perfect vlak oppervlak staan !!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Conforme alla descrizione.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-b5da6c1 April 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    perfecto muy rapido y el lote como lo describia . muy recomendable.
    View translation Automatically translated. Turn off

    joxan April 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    deze verkoper biedt een klok aan die volgens zijn een goed mechanisme heeft,helaas staat deze muurvast loopt dus niet, vermeld het dan als je zoiets aanbied ,ben dus zeer teleurgesteld in deze verkoop
    View translation Automatically translated. Turn off

    Cornelis65 March 30, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Waarschijnlijk gebeurde er onderweg iets!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Ok received

    user-822c4c9 March 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    thanks you very much
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4a883e9 March 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prachtig object, geheel volgens omschrijving. Snel en goed verpakt verzonden.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Aat48 March 21, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto OK. Buono il confezionamento della spedizione che ha ben protetto il contenuto. Bravo
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-89aca86 March 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    After a careful analysis I verified that it is not a Saber but a Sword that could possibly have been broken and therefore rectified (badly) to look like a Saber.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c7300ad March 1, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Please ask an expert from Catawiki!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    reçu la cuillère. c'est un assez bel objet reçu très vite dans de bonnes conditions.A recommander .merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-87f43ef February 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Die Uhr ist angekommen, leider braucht sie zuerst eine Überholung, sie bleibt öfters stehen, aber sie gefällt mir und geht jetzt in die Revision.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-e5aa983 February 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Compri un’orologio con carica 8 giorni ti mandano uno con carica 1 giorno ...... mahhhh
    View translation Automatically translated. Turn off

    Robertomari February 5, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    please ask an expert from Catawiki.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Finalmente recebi! Mas fui que me empenhei para descobrir onde estava a encomenda.
    Nunca teria chegado, pois vinha com o número da porta enganado, apesar de eu ter pedido para colocar o meu telefone
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-e282963 January 26, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    I sent to the address indicated Catawiki ! You have entered your address is not correct !! Idiot!!!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    SERIO ed affidabile
    View translation Automatically translated. Turn off

    auroraaurorda January 24, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    francsor1967 January 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Serio e affidabile ordine arrivato GrZie!
    View translation Automatically translated. Turn off

    auroraaurorda January 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Snel en goed verpakt verstuurd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Pjvandijk02 January 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-aecb7c8 January 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    très bon objet,merçi
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-441e8f2 December 27, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dat de klok voor restauratie was heeft U geschreven . Alleen alle onderdelen waren afgebroken , doorgescheurd en in erbarmelijke staat .
    View translation Automatically translated. Turn off

    degroteonbekende December 18, 2018

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    U hebt duidelijk gezien wat je voor slechts 25 euro hebt gekocht! Eén klokmechanisme is meer waard !! De hebzuchtige klant wil alles gratis !!!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Serio e affidabile
    View translation Automatically translated. Turn off

    auroraaurorda December 11, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    nice clock, the object well described, I recommend this seller
    View translation Automatically translated. Turn off

    Miki1983PL December 10, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    davvero un bel vassoio sono molto soddisfatta Grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    paolabraccini1 December 7, 2018

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $33.36
Austria $20.50
Belgium $20.50
Denmark $20.50
France $20.50
Germany $20.50
Italy $20.50
Luxembourg $20.50
Netherlands $9.28
Spain $20.50
Sweden $20.50
United Kingdom $20.50
Rest of Europe $26.76
Anywhere else $33.36

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in