You haven't verified your email address yet

Ring - White gold - Diamond

Lot reference 22648517
Ring - White gold - Diamond

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

18 kt gold - Size: 8 -17/57 - 21 g

Type: Ring (More lots)
Gender: Unisex
Material: White gold
Material Fineness: 18 kt.
Size: 8 -17/57
Total Weight: 21 g
Condition: Excellent condition - barely used with minimal signs of wear
Main Stone: Diamond

Unisex ring - 18 kt white gold - 1.10 ct brilliant cut diamonds, day setting - 21 g - excellent condition - size 8 - 17/57 - diameter: 2 cm - hallmarks inside shank - thickness: h castle 0.7 mm - total ring h: 2.5 cm - width: 2 cm
- stone colour G/H - clarity: VVSI.
Immediate insured tracked shipping in special packaging.
N. B. Precious items require the buyer to send their documents to Catawiki, so as to satisfy the current Italian laws.

Tracked and insured worldwide shipping - for shipping to China, Japan and USA an ID document is required to be inserted in the package for customs; shipping is with express courier and as such delivery times are independent of the sender. The seller is not responsible for delivery times, and the packaging is supplied by the courier.

It OROLEADER sas  pro

Catawiki member since June 6, 2017, received 244 reviews in total (210 in last 12 months)

Feedback score: 95.5% (210 reviews)
(last 12 months)
  • The Christian Dior bad has arrived and I am very happy with it- Many thanks Seller for packaging it so well it arrived in very good condition

    user-aeadaac June 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ordine arrivato oggi pomeriggio.tutto ok .grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-d070c49 June 20, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ho vinto il lotto proposto , ma il giorno successivo dopo aver effettuato il pagamento vengo contattato dal venditore , che mi dice che il prodotto che era in asta era già stato venduto in altar sede.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Tanacca61 June 18, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Gentile Cliente, le abbiamo spiegato che purtroppo il lotto è la duplicazione di un lotto precedente, questo avviene in automatico quando rimane insoluta dagli acquirenti.Se pagano in ritardo, il lotto è ripresentato all’asta lo stesso ma viene spedito al cliente precedente.Le abbiamo offerto un lotto identico con interni di colore diverso, ci dispiace averla delusa speriamo di rimediare.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merce imballata con molta cautela , nel complesso un giudizio positivo
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4e04b1e June 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ottima assistenza e ottimo packaging
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7318a91 June 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Excellent
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1d29098 June 8, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Objet conforme à la description
    .expedition rapide
    View translation Automatically translated. Turn off

    Deannelson June 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super mooie en nette Armani jurk. Goede advertentie en goede duidelijke foto’s. Netjes verstuurd en binnen een week na aankoop ontvangen. Super nette en fijne verkoopster. Dikke 10!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    martetulling June 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    BEAUTIFUL - AWESOME - GREAT PURCHASE - TOP SERVICE - THANK YOU - PERFECT 100 %
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sociaal June 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bien arrivées. Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    SFA June 1, 2019

  • La descrizione era: ' pari al nuovo mai indossata..-perfetta e completa in ogni sua parte-'è arrivata con interno stracciato e esterno usurato. Il venditore rimanda,dopo 8gg x ferie,la trattativa?????

    user-31ae0ba June 1, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Gentile cliente, come spiegato già via messaggio le abbiamo offerto reso gratuito e rimborso al 100%.Siamo attualmente chiusi per ferie sino a martedì e abbiamo ricevuto il suo messaggio giovedì quindi 8 giorni non ci risultano.Le abbiamo chiesto di contattare Catawiki per darle il rimborso immediato e non comprendiamo il suo feedback.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfetto
    View translation Automatically translated. Turn off

    Parrucchiere May 31, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo bien, salvo olor a tabaco..
    View translation Automatically translated. Turn off

    Luckmar May 29, 2019

  • Hello,
    The bag is beautiful and in a very good condition.
    It was safely packaged and safely delivered.
    Thank you.

    user-28e5aab May 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfetto!! Grazie.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-77c2fa1 May 27, 2019

  • Delivered coat is in good shape. The package was sealed very well.
    Delivery was earlier then expected

    user-3dafde7 May 27, 2019

  • I received and love it, Seller very understanding and supportive, thank you very much for your kindness Erika , you are the best

    user-856bc71 May 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    commuventemente gentile il venditire,tutto perfetto
    View translation Automatically translated. Turn off

    silvana62 May 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    TEMPI DI SPEDIZIONE PERFETTO PRODOTTO OK SERIETA' ASSOLUTA GRAZIE
    View translation Automatically translated. Turn off

    OSCARKOKOSCA May 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Lotto perfetto, spedizione rapidissima.
    TOP
    View translation Automatically translated. Turn off

    Kly-acs May 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Molto Belle, esattamente come da descrizione, hanno anche risolto un problema di spedizione supervelocemente. GRAZIE!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    14011972 May 21, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Le paquet aurait été présenté chez moi mais je n'ai trouvé aucun avis de passage.
    J'ai adressé Mon no de tel afin d'être prévenu d'une nouvelle présentation mais j'attends toujours!
    View translation Automatically translated. Turn off

    jryou May 20, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Cher client, comme expliqué dans le suivi que nous avons joint aux messages, le service de messagerie ne l’a pas trouvé à la maison et a programmé une nouvelle collecte. Le service de notification avec préavis n’est pas fourni par le service de messagerie qui est en possession de son adresse. Vous verrez qu'ils vont bientôt le livrer. Cordialement,
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Il giubbino è conforme alla descrizione e alle foto, e la spedizione è stata velocissima (il pacco è arrivato rotto, ma il prodotto non ha subito danni). Soddisfatta!
    Grazie!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-af9de93 May 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.

    Great supplier! fast shipment, beautiful item of top quality exactly as dreamed of. I can whole heartedly recommend this supplier.
    View translation Automatically translated. Turn off

    otissimo May 17, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear costumer, you Are very wellcome!
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Very good!

    BelleMar May 16, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    You are wellcome!
    View translation Automatically translated. Turn off

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $136.64
Austria $79.71
Belgium $79.71
Canada $96.79
China $136.64
Cyprus $79.71
Czech Republic $96.79
Denmark $79.71
France $79.71
Germany $79.71
Hong Kong, China $136.64
Ireland $79.71
Italy $79.71
Japan $79.71
Lithuania $102.48
Luxembourg $136.64
Netherlands $96.79
Norway $102.48
Poland $102.48
Portugal $96.79
Singapore $136.64
Spain $91.10
Sweden $96.79
Switzerland $102.48
Taiwan $136.64
United Kingdom $136.64
Rest of Europe $108.18
Anywhere else $136.64

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in