You haven't verified your email address yet

Bas-relief & Candlestick - Laminates (2) - .925 silver, Crystal / Wax - Castellani - Italy - '00

Lot reference 23242771

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $4
Next minimum bid $6
Location: Italy
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $56.74
$
$

No bids placed.

$4 Bidder 5160
14-01-2019 20:38:43
$3 Bidder 0455
14-01-2019 20:38:32
$3 Bidder 5160
14-01-2019 20:38:32
$2 Bidder 0455
14-01-2019 11:25:54

As new - unused

No. of items: 2
Object: Bas-relief & Candlestick - Laminates
Material: .925 silver, Crystal / Wax
Designer/ Artist: Castellani
Estimated Period: '00
Country of Origin: Italy
Condition: As new - unused

Elegant lot made up of the following pieces:

- Refined bas-relief on a 925 silver foil, embedded in a decorative plate made of frosted crystal glass with decorated edges, resting on a pedestal. Masterly made by Castellani and provided with hallmark and certificate of authenticity. In excellent condition with slight traces of wear. Diameter: 15 cm.

- Silver plated low candlestick, shaped as a floral arrangement with a central place for the candle, which is included in this lot. Signed by the author (illegible signature). In excellent condition, and as good as new.

Tracked shipping.

It MorrisLion  top

Catawiki member since February 22, 2017, received 156 reviews in total (69 in last 12 months)

Feedback score: 100% (69 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    heel erg mooi. mijn dank voor de goede zorgen, elleen
    View translation Automatically translated. Turn off

    elleen April 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ok pour l'objet, mais transport trop couteux par rapport a sa rapidité
    View translation Automatically translated. Turn off

    BXLcom April 8, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Purtroppo quando il pacco passa la frontiera diventa competenza dell'agenzia che lo prende in gestione, per cui a volte possono succedere dei ritardi non imputabili ai venditori. Mi spiace che abbia avuto un ritardo sulla consegna, ma alla fine sono contento che abbia ricevuto ciò che si aspettava.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Oggetto molto bello arrivato puntualmente con ottimo imballaggio. Apprezzato molto un cortese piccolo omaggio da parte del venditore che mi permetto di ringraziare.
    View translation Automatically translated. Turn off

    ottaviosiragusa March 31, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The set is perfect exactly as described :) I'm very happy with it.
    View translation Automatically translated. Turn off

    TimeaB March 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    all well, thank you
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4960d5c March 27, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Du travail de nettoyage mais satisfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9fd5c17 March 20, 2019

  • Magnifique, livraison rapide et bon emballage à recommander merci

    user-c20b7de March 8, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Chegou bem. Foi um prazer negociar com este vendedor.
    Cumprimentos
    Carlos Neves
    View translation Automatically translated. Turn off

    CarlosNeves1 February 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très belle statue, elle me convient très bien. Envoie rapide
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-e41bc6e February 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ware wie beschrieben, schneller Versand, danke!
    View translation Automatically translated. Turn off

    uicact February 20, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dear Mister Maurizio, thank you for everything you did to make this buy work, too bad the package got lost in the mail, You are not at fault and you tryed everything to make it work. Thank you again .
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-8a11432 February 15, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Dovere di ogni venditore cercare il modo migliore per andare incontro all'acquirente.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Looks good
    View translation Automatically translated. Turn off

    Gooischbokje February 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    très content de mon achat , expédition sérieuse et MERCI au vendeur
    pour le petit cadeau joint avec le colis , j'ai été touché par ce geste
    View translation Automatically translated. Turn off

    76dom February 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mi spiace ma la merce non è conforme alla decsrizione
    Dei pezzi solo 2 sono marchiati come Limonges, gli altri, tra cui il centrotavola grande non riporta alcun marchio
    Chiedo il ritiro a vostre spese
    View translation Automatically translated. Turn off

    ceciliazanacca February 4, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c5806ea January 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ottimo venditore
    View translation Automatically translated. Turn off

    rosannalaurora January 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima service!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-72d4298 January 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Il prodotto riflette perfettamente la descrizione, consegna molto veloce nonostante periodo feriale, imballo molto scrupoloso e protettivo.
    In sintesi venditore molto affidabile.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Valars2000 January 4, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Pakket werd vanochtend bezorgd. Beide beeldjes waren echter gebroken en onherstelbaar beschadigd; Daarvan zijn door mij foto's genomen. Betaling ophouden!!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    auckie January 4, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    We have agreed to send an alternative item that you received, but you have not yet communicated to the site that you want to turn the feedback into positive, since I have heard the customer service and have no trace of your communication, I have maintained the agreements you did not do it, you alone comment. Thanks
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The delivery was very fast. The brass center piece arrived in perfect condition as it was very well packed. Beautiful!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1c9bc50 December 24, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Spedizione veloce. Tutto bene
    View translation Automatically translated. Turn off

    Ergofort14 December 15, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ca vaut juste le prix. Mais en très bon état merci À mettre dans un chalet
    View translation Automatically translated. Turn off

    bruss2 December 5, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    good
    View translation Automatically translated. Turn off

    130573 December 1, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Grazie tutto come previsto ho già consegnato, come regalo è piaciuto molto.
    View translation Automatically translated. Turn off

    1962mauro November 17, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    it's all ok. good seller
    View translation Automatically translated. Turn off

    gammact November 16, 2018

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $56.74
Austria $34.04
Belgium $28.37
Canada $56.74
Denmark $34.04
France $28.37
Germany $34.04
Ireland $34.04
Italy $17.02
Luxembourg $34.04
Netherlands $28.37
Norway $34.04
Poland $39.72
Portugal $34.04
Romania $39.72
Spain $34.04
Sweden $34.04
Switzerland $34.04
United Kingdom $34.04
Rest of Europe $34.04
Anywhere else $56.74

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Barletta (Italia/BT/Puglia), Italy.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in