You haven't verified your email address yet

Kawasaki - ZX6R - 600 cc - 2000

Lot reference 26814045

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Current bid $1,568
Next minimum bid $1,681
Location: Belgium
Auction fee: 9% of the winning bid
$
$

No bids placed.

$1,568 Bidder 8018
26-05-2019 20:10:40
$1,456 Bidder 8018
26-05-2019 20:10:33
$1,344 Bidder 4609
25-05-2019 14:13:45
$823 Bidder 6344
24-05-2019 21:31:57
$767 Bidder 6666
24-05-2019 20:15:15
$711 Bidder 6434
23-05-2019 08:20:39
$627 Bidder 6434
23-05-2019 08:19:56

Condition: Good - Registration papers: European conformity - Location: Belgium

Brand: Kawasaki (More lots)
Model Type: ZX6R
Engine size (in cc): 600
Year of first registration: 2000
Condition: Good
Registration papers: European conformity
Mileage: 32000 km
Frame number: JJA009179
Engine number: JJAOO9179
Located in country: Belgium

Motorcycle in very good condition, fork and chain kit in good condition, recently serviced, Leo Vinci carbon muffler. Ideal for track or endurance.

Defects: visible traces of a fall on the left and right, rear tyre to be changed, no service booklet.

Without documents. Sold with certificate of conformity and an invoice in my name. Can be viewed in Hannut, Belgium.

This is a used vehicle. It is highly advisable to view the vehicle before bidding, to avoid disappointment afterwards. To arrange a viewing appointment or for more info, please contact Catawiki. Offers are excluding transport and export, unless otherwise indicated. Prior to bidding, please check your local legislation regarding vehicle registration. Neither the seller nor Catawiki is responsible for the registration of this vehicle in your country.

Be user-cea587c  

Catawiki member since December 27, 2018, received 24 reviews in total (24 in last 12 months)

Feedback score: 91.3% (24 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    antiguorincon July 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bedankt tof deel
    View translation Automatically translated. Turn off

    MiguelRamallo June 28, 2019

  • Hello, I marked this order as delivered and in fact it is not.
    I'm still waiting for delivery.
    Do you have any update?
    Best , Anders

    SwissKruizer June 18, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    bonjour, vous m'envoyer un message pour me dire que votre colis est repartit chez le vendeur ........a ce jour je n'ais toujours pas recu le colis de retour.......donc je pense que c'est un peux vite de me transmettre une evaluation negative...............bonne chance dans votre parcour....
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Beware!!!. Communication with this unprofessional seller was difficult...Aggressive and insulting.
    No messages of concern, understanding or care.
    26/06/2019 - Read sellers comments...I rest my case.

    user-1aed711 June 3, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    merci pour votre message. vous etes de mauvaise conception car je ne vous ais jamais insulter. vous etes seulement un profiteur du systeme de catawiki.
    soyer raisonnable ......dans votre vie.
    merci et bonne continuation....dans ce sens
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles super in orde en vlug een toffe kennismaking
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a5e48c9 May 29, 2019

  • Thank you.

    user-4b81e5c May 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Everything OK ... except for a delay in delivery ..
    Council to change courier ..
    Good communication with the seller
    Thank you
    View translation Automatically translated. Turn off

    drago61 May 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ricevuto oggi le casse. Grazie mille.
    Le colleghero' tra 2 settimane.
    View translation Automatically translated. Turn off

    giorgiobacilieri May 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-407d397 May 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    La botella llegó intacta y no ha perdido ni gota de licor, funciona bien, es justo lo que se ve en las fotos, gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-cebb323 May 2, 2019

  • The prduct arrived today. thank you

    user-9a60d37 May 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Everything ok. I'm happy with the product. Thank you for the fast shipment. Regards Darek
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5200c69 April 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles bestens
    View translation Automatically translated. Turn off

    Meissen1957 April 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Mooi product! voldoende bescherming.
    Fijne communicatie ondanks dat verkoper even op vakantie was
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-622e1b5 April 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto molto corretto. Un mio appunto verso Catawiki che deve esigere descrizioni molto più accurate e complete. In questo caso ho fatto un errore di valutazione per mancanza di informazioni importanti
    View translation Automatically translated. Turn off

    infoza March 27, 2019

  • In 18 jaar van het kopen van veilingsites met vele duizenden feedbacks ben ik nog nooit zo'n badley verpakt item tegengekomen. Alle soldaten werden in een draagtas gestopt en ze werden in een verpakki

    Bobfage March 26, 2019

  • you may not know it .but the accordion is scrap its in my dustbin .

    March 20, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    thanks verry mich
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Lee colis a été jeté par dessus le portail de la maison par le livreur.Mon objet est complètement défoncé,cabossé et cassé!
    Nous lançons une réclamation avec le vendeur
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sacha34 March 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.

    It's shameful the USER cea587c,Sell products don´t work worse, Send it with no parts in the divece.I advise all to be very carefull before bid. to be not to be deceived as I.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2b82ff8 February 28, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci pour votre évaluation négative non fondée. sur l'annonce est indiqué a restaurer. votre achat est de 20 euros !!!!!
    bien lire les annonces s'il vous plait .
    merci pour votre achat.
    messina qui vous aime.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    J'ai réceptionné le colis samedi-soir. Pas de problème. Emballage correct. A recommander
    View translation Automatically translated. Turn off

    Pacoltho February 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo correcto aunque esperaba “más” de estos altavoces, si bien eso no es culpa del vendedor lógicamente.
    View translation Automatically translated. Turn off

    JavierGCalvo February 3, 2019

The seller prefers the lot to be picked up

The seller prefers the lot to be picked up from Hannut (Belgium). Shipping is possible by arrangement only. Costs of shipping are at the buyer's expense.

You can estimate shipping costs for this item.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in