You haven't verified your email address yet

Mahjongg Vlaardingen - Sideboard / highboard

Lot reference 27479187
Mahjongg Vlaardingen - Sideboard / highboard

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Your bid Current bid $282
Reserve price not met
Next minimum bid $305
Location: Hilversum (Netherlands)
Auction fee: 9% of the winning bid
$
$

No bids placed.

$282 Bidder 7117
25-06-2019 00:00:59
$259 Bidder 4261
25-06-2019 00:00:59
$225 Bidder 7117
25-06-2019 00:00:06
$214 Bidder 4261
25-06-2019 00:00:06
$191 Bidder 7117
23-06-2019 14:00:29
$180 Bidder 1399
23-06-2019 14:00:29
$169 Bidder 7117
22-06-2019 15:07:07

Netherlands - 1950-1974 - Wood, Teak

Object: Sideboard / highboard
Material: Wood, Teak
Manufacturer/ Brand: Mahjongg Vlaardingen (More lots)
Style: Mid-Century Modern
Estimated Period: 1950-1974
Country of Origin: Netherlands
Condition: Excellent condition - barely used with minimal signs of aging & wear

Splendid mid-century modern sideboard / bar unit. The frame on a sledge is pure design and the inside is finished with shelves. Special design handles. In good condition and newly oiled so it can shine in any home interior for many years to come.

Size: 126 x 40 x 140 cm.

Given the dimensions, pick up by the buyer in Hilversum (the Netherlands) is preferred, but delivery is possible as well in consultation.

Opmeer Antiques & Design:

Trading in (vintage) design furniture, antiques, industrial design, watches and art.

Due to holidays we are closed from Aug 1st/10th. No appointments for pick ups can be made and no parcels will be send. Our latest batch will leave our by the 31th at 16:00.

Nl Opmeer Antiques  pro top

Catawiki member since November 23, 2015, received 537 reviews in total (159 in last 12 months)

Feedback score: 98.0% (159 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Fauteuil très bien. En revanche livraison longue.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-792047a September 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top verkoper! Geleverd zoals gevraagd en vlotte communicatie! Aanrader!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-86a8558 September 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goed verpakt
    Snel geleverd
    Goed geholpen
    Geleverd wat er besteld is, wat wil je nog meer!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a165e47 September 2, 2019

  • .

    user-0b277fc September 1, 2019

  • Todo bien, según lo esperado.

    user-765f7ba August 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    great item. it will surely add an industrial touch to my living room.
    View translation Automatically translated. Turn off

    August 27, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fred129 August 4, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beantwoord aan de beschrijving en hoop van sfeervolle avonden te genieten.G.D
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a67fdad August 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Après un petit souci, tout est en ordre !
    Vendeur sérieux qui tient ses promesses.
    View translation Automatically translated. Turn off

    B0022 July 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    prima communicatie!!
    View translation Automatically translated. Turn off

    renerakers July 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Jammer was dat het rechterachterpootje is afgebroken. Ik had de flessen al klaar liggen, maar eerst dus repareren. Vriendelijke groeten, Nancy.
    Ligt niet aan de verkoper, maar bij verzendbedrijf.
    View translation Automatically translated. Turn off

    NancyCarla July 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ware erhalten, alles Bestens - Danke!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f9c3b2 July 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Todo bien, muchas gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    moraleda July 8, 2019

  • Excellent purchase and service. Prompt delivery and as described.

    user-faacb71 June 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    nice , not original paint though and leaks in oil tray
    View translation Automatically translated. Turn off

    nicos15 June 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Die alte Masrlampe ist gut bei mir angekommen.
    Der Glaszylinder hat eine Beschädigung, das wurde aber auch vorher schon mitgeteilt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    patho7335 June 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-aee62c3 June 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    dank U
    View translation Automatically translated. Turn off

    pppostzegel June 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Until now I did not received the item I have bought
    View translation Automatically translated. Turn off

    JoaoNunoPalma June 10, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    If you haven’t received your parcel please contact me directly. The tracking shows me they made two attempts to deliver it and it should be at your local post office.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • everything perfect - thanks a lot

    user-2f0d434 June 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    dal 14 maggio arrivato solo ora dopo molte mie telefonate/mail allo spedizioniere italiano. Il mittente NON aveva scritto il Nome e Cognome del destinatario!! serve più attenzione nelle spedizioni!
    View translation Automatically translated. Turn off

    stema37 June 4, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Your package was delayed by the local post. The adress posted on catawiki was written on the parcel, and whilst it was delayed we contacted the postal service that couldn’t do much as the item was still in transit. So we can understand that you’re unhappy with this delay but please note that is due to the postal services, we did everything we possibly could.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ho ricevuto la lampada con il vetro rotto. Ho inviato una mail al venditore 20 giorni fa, ma nessuna risposta. da qualche giorno ci stiamo messaggiando ed apprezzo la disponibilità a sistemare le cose
    View translation Automatically translated. Turn off

    nihildifficilevolenti May 23, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    We have replied to your messages and it was only until yesterday that we received your credentials needed to give you a refund wich we did today. We are sorry for the damage to the item and even though the insurance of postal services don’t pay up, we always guarantee a full refund for all damages that occur during transport.
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    todo bien
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9b46dc3 May 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très bien! Aucun problème.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Sauviac May 22, 2019

  • Very good seller, thanks

    user-baf5b18 May 17, 2019

View all reviews

This lot is required to be picked up

Due to the size or fragility of this lot, the seller requires it to be picked up from Hilversum (Netherlands).

After winning this lot, you’ll receive the exact pickup address. You’ll also have the possibility to contact the seller to arrange the pickup.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in