You haven't verified your email address yet

Hidden bar with light fixture - Edwardian Style

Lot reference 29227147
Hidden bar with light fixture - Edwardian Style

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

England - Ca. 1900 - Wood, Mahogany

Object: Hidden bar with light fixture
Material: Wood, Mahogany
Style: Edwardian Style
Estimated Period: Ca. 1900
Country of Origin: England
Condition: Fair condition - heavily used & with possibly minor parts missing
Dimensions: 95×92×50 cm
Weight: 40 kg

A classic and sleek Edwardian bar styled as a chest of drawers. The top can be opened to reveal a hidden bar from which underneath is a light fixture to light up bottles. the sides have a attachment for hanging glasses.

The dimensions of the cabinet are: Height 95cm, width 92cm, depth 50cm. The piece is in good condition as displayed on the photo's.


For a modest fee these items can be delivered in the Netherlands, Belgium, France, Spain, Italy, Germany and all other countries on the European mainland.

Nl Reiziger  pro

Catawiki member since September 21, 2018, received 35 reviews in total (34 in last 12 months)

Feedback score: 90.6% (34 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ho acquistato un tavolino, il pacco non era fatto bene, il tavolino ha una gamba con un crepa!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2f695be October 21, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Het kastje is goed aangekomen,dank je wel!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a771288 October 16, 2019

  • mooie set. Helaas heeft de levering nogal op zich laten wachten

    user-2e40f82 October 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Purtroppo l'ordine è arrivato un po' danneggiato. Infatti c'erano pezzi di legno staccati dentro il pacco.
    View translation Automatically translated. Turn off

    rachelesard October 10, 2019

  • Unbelievable :seller is unable to deliver the product for 5 months.
    Never saw the product.Mr Reiziger said it was in Italy!
    I never got any deliverance.I made costs to contact the seller but no resu

    user-808869e October 2, 2019

    Response by seller
    Sir, the item was send accidently to the wrong address. When I told you of this and offered to deliver the item for free. you asked to cancel the order. Which I did. you have recieved a full refund of your purchase almost immediatly.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Levering en reactie op vraag omtrent levering uiterst traag.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Tecklenborgh September 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top Seller!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Patje2901 September 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    uiterst fijne vriendelijke- zorgvuldige verkoper.
    geleverde object was conform presentatie
    View translation Automatically translated. Turn off

    Hillenius September 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Super tevreden, alsook de levering, Zo hoort het !
    View translation Automatically translated. Turn off

    pjones August 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goede afhaal afspraak kunnen maken
    Kavel naar tevredenheid!
    View translation Automatically translated. Turn off

    MKMR August 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Netjes geleverd, artikel zoals omschrijving. Blij mee!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c27a902 August 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    uitstekende service, buitengewoon vriendelijke afwikkeling, tijdig thuis bezorgd. Grote klasse!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-810ac47 June 19, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Un vendeur parfait et sérieux... Je recommande. Merci+++
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4f7e044 May 26, 2019

    Response by seller
    Thank you for your purchase. Enjoy your beautiful piece.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prettig contact, en goede en vriendelijke afhandeling met de verkoper.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-80073fb May 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    prima contact, snelle bezorging tegen redelijk tarief; vermist onderdeel is teruggevonden en snel verstuurd. Zeer tevreden.
    View translation Automatically translated. Turn off

    kaasenco April 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Zeer snel geleverd. Voldoet 100% aan de verwachtingen.
    Keurig verpakt. Ik moest het ook ter plekke uitpakken om zeker te zijn dat ik tevreden was met de staat van levering.
    Heel professioneel!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9eb8bb3 March 27, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Product is in god overleg met de verkoper verzonden naar Portugal maar is nog niet door de koper (mij) ontvangen.
    Mvg, Piet Bruijnzeel
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-8c3efe7 March 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    transazione perfetta
    View translation Automatically translated. Turn off

    sulo44 March 5, 2019

  • The 2 chairs were delivered on time and in good order - many thanks for the great service!

    user-cb0ded2 February 16, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    beste ,

    tot op heden werd de tafel nog niet geleverd , ik heb tot op heden nog niets gehoord over de levering , van de persoon die hem zou afgehaald hebben !
    View translation Automatically translated. Turn off

    41111 January 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beautiful table, delivered personally. Unfortunately, top is cracked all the way through. This defect, which is understandable considering the age of the item, was not mentioned in the description.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-505664b January 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Camino splendido, spedito in Italia in pochi giorni e ad un costo assolutamente onesto per la mole ed il peso dell'oggetto. Venditore gentilissimo e professionale, una fortuna trovare persone cosi!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f17a036 January 9, 2019

  • Lovely cabinet - pick-up was easy, with great help from the Seller - all 1st class!

    user-cb0ded2 January 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Heel correct afgewerkt door de verkoper. Plezierig contact en geen moeite was teveel. Nam zelf direct initiatief en belde direct. Ben zeer te spreken over de afhandeling!
    View translation Automatically translated. Turn off

    theokleeven December 7, 2018

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bon achat auprès d'un vendeur sérieux qui a parfaitement organisé la livraison d'un meuble du pays d'origine vers la France et, cela, à prix raisonnable. Excellente transaction. Vendeur de confiance.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-b92d9bc December 4, 2018

View all reviews

This lot is required to be picked up

Due to the size or fragility of this lot, the seller requires it to be picked up from Amsterdam (Netherlands).

After winning this lot, you’ll receive the exact pickup address. You’ll also have the possibility to contact the seller to arrange the pickup.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in