You haven't verified your email address yet

Céline - Monogram Cross Body Shoulder bag

Lot reference 29954123

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Your bid Current bid $156
Reserve price not met
Next minimum bid $168
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $50.19
$
$

No bids placed.

$156 Bidder 4725
12-11-2019 19:58:10
$145 Bidder 7855
11-11-2019 00:28:57
$133 Bidder 4656
10-11-2019 22:52:28
$122 Bidder 3715
10-11-2019 21:03:27
$111 Bidder 0068
09-11-2019 22:12:24
$105 Bidder 5874
08-11-2019 17:52:53
$100 Bidder 5399
07-11-2019 23:27:20

Brown, Gold, Monogram - Gold, Leather, Metal, PVC

Brand: Céline (More lots)
Colour: Brown, Gold, Monogram
Accessory category: Shoulder bag (More lots)
Model name: Monogram Cross Body
Material: Gold, Leather, Metal, PVC
Made in: Italy
Condition: Very good condition - slightly used with small signs of wear
Authenticity code / Serial nr: DM95
Height: 7 in
Width: 8 in
Depth: 3 in

***** No Reserve Price *****

Dimensions CM: 20 x 18 x 8
Shoulder strap: Adjustable 20 - 23 inch - 50 - 60 cm.
The inside outer open pocket has a stain. Other than that the bag is in excellent condition in and outside.
Compartments underneath the flap;
Inside - 1 large open with one zippered. Additional separate open compartment with stain on fabric.
Compartment outside - one large open back pocket.


Please see all pictures, they are part of the lot.

Shipping is registered insured track & trace.

Nl SCy  

Catawiki member since March 3, 2016, received 184 reviews in total (78 in last 12 months)

Feedback score: 88.9% (78 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Verkoper reageert nauwelijks, ik wil artikel retourneren ivm verkeerde afmeting. En ze rekende 14€ voor verzendkosten.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-ed9b880 November 11, 2019

    Response by seller
    November 5th, you asked to return it because you have made a mistake with the dimensions of inches instead of cm. On Nov 5th, we sent message that you can return as a service to you due your mistake. Nov 6, we gave you the info to return it and notified you that we will reimburse your purchase after Catawiki has paid out and to supply us then with your bankinginfo. Afterwards, you failed to supply us with word of parcel return. Today, we find your negative feedback, undeserved mind you. and that all after meeting your wishes. We certainly do not appreciate this unreasonablity in a person.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hat alles gut funktioniert. Los wie beschrieben. Gerne wieder.
    View translation Automatically translated. Turn off

    JacquelineE November 11, 2019

  • quality of purchased good is not ideal

    user-6ccc158 November 5, 2019

    Response by seller
    Dunhill of London York long leather wallet is new price €300-€500. Obtaining is for €21,- in very good condition is not bad, true! Thanks for your feedback anyway. We wish you much good use with it.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Très contente du sac LV. Il correspond aux descriptif et aux photos présentés.
    Emballage et suivi top. Merci pour tout.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-73da1a5 October 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect !
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-9e33a75 October 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sehr schön!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7c5c467 September 27, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ha llegado en perfectas condiciones. Gracias
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-fbfbded September 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Parfait merci!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Turquoise2301 September 21, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Well received. Thanks
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f61b00d September 20, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Correct shipment. Many thanks.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-720cd85 September 19, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Borsa molto scolorita non solo negli angoli come sembrava dalle foto
    Tracciabilità della consegna interrotta ,ho dovuto procedere con varie telefonate al corriere per recuperare il pacco
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-29fa6d9 September 15, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Articolo di pessima qualità, si è rotto immediatamente : da non consigliare.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f2d7b5 September 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Because of the fact you sold a fake Céline bag, i want my money back. Catawiki never purchase bags in China, never.
    Please look for yourself.
    I want to cancel this buy, as i told before.
    View translation Automatically translated. Turn off

    fer03031966 September 5, 2019

    Response by seller
    Dear Kees, To use this platform to voice your opinion and communicate with negative feedback is not very wise or civilized of you. The lot was offered, approved and sold with all the detailed pictures (with code # etc.) and text description as shown for all to assess as you have done. You have purchased it accordingly. If you are an expert with a different opinion as the auctlioneers at Catawiki, you should take up your difference and opinion with them. To blame the seller in this way with your negative feedback is not deserved. We do hope that you can square your difference with Catawiki and remove your negative feedback we don't deserve. Thank you beforehand. Regards,
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Spedizione veloce , ed una buona confezione . Il prodotto è conforme alla descrizione della pubblicazione
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-82a6f7a September 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Positif
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-848bfcc September 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Conforme alla descrizione .
    dalle foto mi sembrava più grande ma nella descrizione erano indicate le misure corrette.
    Spedizione velocissima.
    Bella borsa
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-066293b August 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Die Beschreibung sagt, dass die Geldbörse innen in gutem Zustand ist. Das ist sie nicht. Das Münzfach ist komplett zerfleddert und hat enormen Abrieb. Möchte sie zurückschicken.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c381583 August 28, 2019

    Response by seller
    All the wear/usage of the used wallet has been depicted on the pictures as well as in the text for the description in great length. You have been able to assess it as do others. We are sorry that your opinion is such as to give the negative feedback for it here. Next time please read and look more careful. Best Regards,
    Hi Isabell, we have offered you to return it with refund if you are very unhappy with your purchase but, we don't hear anything back from you. The offer is still open to you. Let us know and give us a message on the Catawiki message board.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Portafogli vecchio con evidenti segni d'usura rovinato in gran parte della superficie, da buttare in spazzatura non so come è possibile mettere in vendita un cosa del genere.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-0119543 August 17, 2019

    Response by seller
    Dear Alessandro,
    It was placed as 'Good' condition with all the pictures to show to see any wear/usage it may have. You, too, have been able to assess all of it for yourself as well as others. Perhaps it wasn't exactly to your liking, hence your opinion of it. The price of €35,- for a Gucci was not much and we wish you, nevertheless, well to enjoy your purchase.
  • Where is my lot?I have it paid for a long time But it is not yet here?

    user-cf2d973 August 7, 2019

    Response by seller
    Goodmorning Martina,
    For privacy reasons we cannot post your personal info of the tracking from this package. We have sent you an email on Catawiki's message board. Please do contact us via this way. We can say that the parcel was sent on July 10, 2019 and are requesting DHL to investigate where this parcel after all this time is. Please have patience for their findings as we also will have to await it. It will be found, if not, it is insured. Thank you for your patience and understanding.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prodotto non corrispondente alla descrizione
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-17b2369 August 7, 2019

    Response by seller
    It is a pity that it is your opinion of all the pictures shown in- and outsides of the LV Wallet. Actually it was almost excellent but, since it was a used wallet, we placed it under the condition of 'very good'; no pealing, spots, stains and/or damage anywhere as seen on all pictures. However, we nevertheless, do wish you much joy and use of this pretty orange LV wallet.
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    bvacco July 22, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alle lof voor deze verkoper. Tas was echt nog als nieuw. Snelle levering en degelijke verpakking.
    Cornelia D-Day
    View translation Automatically translated. Turn off

    CorneliaD-Day July 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    SPEDITO UN PO IN RITARDO , MA VENDITORE AFFIDABILE !!! TOP !
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-338f482 July 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ok bien reçu
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-6143b83 July 16, 2019

  • Received. Thank you.

    user-a7894e6 July 12, 2019

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $50.19
Austria $20.08
Belgium $22.31
Canada $44.62
Denmark $20.08
Finland $22.31
France $20.08
Germany $20.08
Greece $20.08
Hungary $20.08
Ireland $22.31
Italy $20.08
Luxembourg $20.08
Netherlands $17.85
Norway $22.31
Poland $20.08
Portugal $22.31
Romania $22.31
Spain $20.08
Sweden $20.08
Switzerland $22.31
Turkey $22.31
United Kingdom $20.08
Rest of Europe $39.04
Anywhere else $50.19

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in