You haven't verified your email address yet

Joan Miró - from Peintures, gouaches, dessins

Lot reference 30514167
Joan Miró   -  from Peintures, gouaches, dessins

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Your bid Current bid $122
Reserve price not met
Next minimum bid $134
Location: Germany
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $66.92
$
$

No bids placed.

$122 Bidder 7058
13-11-2019 15:34:07
$111 Bidder 3855
13-11-2019 15:33:57
$105 Bidder 7058
13-11-2019 15:32:24
$100 Bidder 2692
13-11-2019 15:32:18
$94 Bidder 7058
13-11-2019 15:31:46
$89 Bidder 2692
13-11-2019 15:31:23
$83 Bidder 7058
13-11-2019 15:30:57

Lithograph - Not signed - 1500 - 1972

Artist: Joan Miró
Title of artwork: from Peintures, gouaches, dessins
Technique: Lithograph
Signature: Not signed
Year: 1972
Period: 1970-1979
Edition: 1500
Condition: Good
Image size: 31×23 cm
Sold with frame: Yes

Lithograph in colors on wove paper - unsigned - unnumbered - framed with passepartout
Published by Gallery Maeght in Zurich on the occasion of its exhibition ‘Peintures, gouaches, dessins’ in 1972. Besides several illustrations, a text by Manuel Gasser and an index of the exhibition, the catalog comprised a total of three lithographs in colors, which had been printed at Adrien Maeght imprimeur in Paris.
. The sheet-sized image measures 31.5 x 23 cm.


The lithograph is ready for international shipment with UPS and are also available for self, collection.

De affordableart  pro

Catawiki member since December 23, 2015, received 969 reviews in total (306 in last 12 months)

Feedback score: 97.9% (306 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    item is in goede conditie aangekomen met enige vertraging door DHL.
    Verkoper heeft een en ander prima opgelost. Goede verkoper en tevreden koper
    View translation Automatically translated. Turn off

    Chris1956 November 14, 2019

  • My purchase arrived in good condition. Thank you!

    user-47627f9 November 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ich habe die Figur erhalten besten Dank
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-034181f November 11, 2019

  • Perfect. Delivered on time and the object is the same as in the picture.

    user-7477365 November 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Sehr gute Qualität, hervorragend verpackt. Sehr zu empfehlen.
    View translation Automatically translated. Turn off

    BDWL November 4, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Great seller....
    View translation Automatically translated. Turn off

    Galerie365 November 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    All fine thanks
    View translation Automatically translated. Turn off

    Galerie365 November 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    2X verzendkost betaald, alles verstuurt in 1 pakket ( geen aanleiding tot meerkost evenals de verpakking ), 20 euro betaald voor niets ! Vogel stond
    los op de sokkel. Tevreden na aanpassing beeld
    .
    View translation Automatically translated. Turn off

    Chanti11 October 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    My order arrived damaged, I am waiting for the proposal of the seller.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Philippedovert October 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Tutto perfetto! Il dipinto poi è favoloso!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4be534b October 21, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    received in good shape, thanks
    View translation Automatically translated. Turn off

    javvandenbergh October 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Emballage parfait!
    View translation Automatically translated. Turn off

    P-Y October 15, 2019

  • BEAUTIFUL, WELL PACKED. THANKS

    user-042fa54 October 12, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    This person just don’t read messages.
    Bad dealer.
    View translation Automatically translated. Turn off

    CGShark October 9, 2019

    Response by seller
    I see you received the lot in a good condition. We shipped the lot according to the address which you gave Catawiki.
  • Quality cooperation. Shipping well packaged. well thank you

    user-a1886f9 October 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Va rog gasiti o varianta in a-mi ajunge obiectul licitat la adresa. Impreuna cu notificariile de plata expediere colet...din 24 iulie 2019 lot 33
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-58f17e9 October 3, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Received in good order
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4a82f03 October 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tres contente de mon achat
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-b23c4a2 September 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Statue reçue ce jour. Superbe. Bon contact avec le vendeur. Merci.
    Par contre, "carton rouge" à DHL, transporteur pas sérieux, à boycotter !!!...
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a8095fd September 26, 2019

  • decu par la photocopie

    user-7b875b6 September 18, 2019

  • the box was damaged. But the 2 statues were good, no damaged. Thank you very much, I am very happy with it.

    user-5fa5b4f September 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    mooi. zorgvuldig verpakt. snel afgeleverd.
    View translation Automatically translated. Turn off

    woensli September 14, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prachtig ! Heel blij mee
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-c1fadca September 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    sehr schönes Objekt. passt gut in meine Sammlung.
    war sorgfältig verpackt und wurde schnell geliefert.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-ec010fa September 12, 2019

  • love it

    user-516175c September 9, 2019

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $66.92
Austria $22.31
Belgium $22.31
Canada $89.23
Denmark $33.46
France $33.46
Germany $11.15
Ireland $33.46
Italy $33.46
Luxembourg $33.46
Netherlands $16.73
Norway $44.62
Poland $33.46
Portugal $44.62
Slovak Republic $55.77
Spain $33.46
Sweden $44.62
Switzerland $55.77
United Kingdom $33.46
Rest of Europe $44.62
Anywhere else $66.92

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Berlin (Berlin), Germany.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in