You haven't verified your email address yet

B&O - Wireless Dreamset - Beosound 9000 + Beolab 8000 + Beolab 6000 - Hi-Fi set

Lot reference 30849537

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Your bid Current bid $2,436
Reserve price not met
Next minimum bid $2,658
Location: Netherlands
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $387.70
$
$

No bids placed.

$2,436 Bidder 4394
15-11-2019 20:52:56
$2,215 Bidder 7425
13-11-2019 07:43:00
$1,993 Bidder 6456
11-11-2019 00:39:21
$1,716 Bidder 3635
10-11-2019 15:50:43
$1,495 Bidder 6456
09-11-2019 23:47:57
$1,218 Bidder 9336
09-11-2019 10:15:24
$1,107 Bidder 1482
09-11-2019 09:27:49

Excellent - Number of items: 10 - Including: Hi-Fi set - Footstand, Power cord, Remote control, Spotify, tidal, deezer, apple airplay itunes

Brand: B&O (More lots)
Model: Wireless Dreamset - Beosound 9000 + Beolab 8000 + Beolab 6000
Type of Equipment: Hi-Fi set (More lots)
Condition: Excellent
Nr of items: 10
Includes: Footstand, Power cord, Remote control, Spotify, tidal, deezer, apple airplay itunes
Serial Number: Beosound 9000, Beolab 8000, Beolab 6000
Weight: 60 kg

This Dreamset is including:

1x Beosound 9000 type 2561 ( mark 2 )
2x Beolab 8000 type 6801
2x Beolab 6000 type 6821
1x Beosound 9000 Aluminium Floor Stand
1x Beo4 Remote controller Type 1624
1x Wifi Module ( supports Apple , Android, Windows and NAS devices

Note that this lot will be shipped in a total of 7 packages
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A very nice Bang and Olufsen set with Wifi module for streaming your favourite music wireless to this beautiful set. Playing your digital music library true your Spotify, Deezer, iTunes and more with Apple ( Airplay ), Android or Windows Devices. It is so simple, just connect the wifi module with the delivered cable into the aux of the Beosound 9000 or if you like directly to your active speakers if you want to use them separately. Download the app and sit back and relax all your music wireless.

BEOSOUND 9000 + BEO4 + FLOOR STAND

This Item is including the Floor stand, if you prefer to have a table stand or wall bracket please let us know.


BeoSound 9000, the well-known 6-CD changer by Bang & Olufsen, the icon of Bang & Olufsen. Beautiful design that stands out in every interior. Is in the city of art, this player is more than a player, it is also a designer piece of furniture inside your home. We have a top model available again in the original condition.


Beolab 8000 and 6000 Active Speakers make this super system complete

Nl Vintage Bang and Olufsen  pro

Catawiki member since October 31, 2017, received 130 reviews in total (63 in last 12 months)

Feedback score: 88.2% (63 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bonjour ,j ai réceptionné mes colis.....mais malheureusement il n y a pas la télécommande b/o qui
    devait compléter mon achat.
    Merci de faire le nécessaire rapidement.
    View translation Automatically translated. Turn off

    nadmich November 8, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The Beo4 is delivered to you today 14-11-2019 please be so kind to change your feedback to positive.

    Kind Regards,

    Michel
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Transaction parfaite
    View translation Automatically translated. Turn off

    291276 November 5, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Speakers zeer goed verpakt en zien eruit als geadverteerd. Top!👍
    View translation Automatically translated. Turn off

    Guus1969 November 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Beolab 4 boxjes ontvangen in keurige staat, eigenlijk zo goed als nieuw.
    Zeer tevreden!
    View translation Automatically translated. Turn off

    Doornster October 31, 2019

  • As I opened the bubble wrapped beocentre , i discovered left sliding door was dislodged . Though I managed to put it back the CD player fails to work. Only radio is working . Kindly advise what’ next

    Taraus25 October 29, 2019

  • the new BeoSound 9000 is perfect vintage bang and olufsen
    Are professionals and humans. Thanks. Kind regards

    user-cd059d7 October 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    VERY GOOD ITEM, WELL PACKED AND WORKING
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-06aa5be October 17, 2019

  • Amazing set: sounds great. Great service and aftersale! Extremely quick delivery and availability to deal with any question/issue. A pleasure doing bussiness with!

    user-c86d114 October 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Prima service.
    View translation Automatically translated. Turn off

    vuurpijl October 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top Verkoper - Alles zeer degelijk verpakt. Alles in Nieuwe staat. Zeer goede communicatie met verkoper. En alles stipt afgeleverd. Dus voor mij 10/10 zeker een Aanrader.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Docker599 October 1, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Aankoop van een Beolab 2000. Helaas was de zending beschadigd geleverd, doos kapot, apparaat beschadigd (DPD)
    Contact met Michel opgenomen en het werd meteen keurig opgelost. Super service!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-2feb273 September 17, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Venditore molto disponibile .
    Consegna nei termini
    Purtroppo alla data attuale non funziona nulla.Dovro’ fare Intervenire l’assistenza B&O sperando che riescano a risolvere il problema
    View translation Automatically translated. Turn off

    MatteoColombotto September 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Communication it's a bit confusing but this is a serious seller that attends to client needs. TV screen was shipped in a very nice secure wood package for safety transportation. Thank you.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Tigg32 September 13, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    all perfect.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-cb89a1a September 11, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Ware heute angekommen, ohne Manual, nichts funktioniert, habe jetzt mit einem Techniker 30 Minuten telefoniert, um die Fernbedienung am System anzumelden. CD Player und Cass.Deck funktionieren nicht
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-4d3b7b3 September 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Buongiorno,
    Il mio problema principale è che non posso utilizzare il BeO in quanto manca un cavo di alimentazione nel lotto !!
    Ho scritto al venditore senza aver alcuna risposta.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-39d62fa September 5, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    The powercable goes into the first speaker. Then from that speaker the short one goes form that speaker in to the other speaker. Then from that speaker into the Beocenter. So they are all connected with each other.

    Also see this manual link : http://beomanuals.com/manuals/Beosystem/Beosystem%202500/Beosystem_2500-Owners_Manual-version2.PDF

    Kind Regards,

    Michel
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Beschrijving of duidelijke, ingezoomde, foto van de kleine onvolmaaktheden (putjes en krasjes in het metaal van de speakers) was niet te vinden bij de productbeschrijving. Cover komt ook steeds los.

    user-cdb655b August 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    tutto bene grazie
    View translation Automatically translated. Turn off

    felino August 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Thanks all perfekt!
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-68e1749 August 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Goede service en communicatie mbt de perfecte levering
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-f6f7c3d July 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Snelle levering, goed verpakt , produkt zoals omschreven.
    behalve de cx100 speakers deze zijn zeer slecht gerefoamed ,met een storing tot gevolg ,jammer
    View translation Automatically translated. Turn off

    percussie July 18, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    niet in perfecte staat zoals omschreven. hier en daar krassen en een vouw in het speakerpaneel. niet de originele 8 din kabel geleverd. geen verdere reactie meer op mijn vragen
    View translation Automatically translated. Turn off

    ruby1975 July 8, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect. The parts were very well packed and works perfectly. Also very good and quick support by mail. Thanks a lot.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-a400f3e July 7, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Alles bestens!
    View translation Automatically translated. Turn off

    pittb123 June 22, 2019

  • Lot arrived missing power cord has warned by seller and partially damaged, the tv bracket came damaged. With the help of Catawiki I got this problem solved with seller sending new bracket and pcord.

    user-a729aae June 19, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello Jorge,

    We don't understand the negative feedback. If like to have new condition B&O products please buy them new in a store and read the condition information on Catawiki before you buy/bid. Very sad to receive a negative feedback for this. A powercord cost only €2,95 that's why we have offered you a refund wen you buy it your self. A bracket that is installed on the back of the television have always little scratches, we really don't se the problem. You are free to cancel your order and send the television back to us.

    Kind regards,

    Vintage-bangandolufsen.com
    View translation Automatically translated. Turn off

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $387.70
Belgium $293.54
France $293.54
Italy $293.54
Netherlands $138.46
United Kingdom $293.54
Rest of Europe $293.54
Anywhere else $387.70

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Spijkenisse (Zuidholland), Netherlands.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in